Καλησπέρα σε όλους
Το Niva μου είναι του 2007.Γενικα δεν το πηγαίνω στα συνεργεία
και κάνω όσες επισκευές είναι δυνατόν να γίνουν χωρίς γρύλο.
Ύστερα από αρκετές βλάβες και αφού άλλαξα μέχρι καί φλατζα
κεφαλής νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι σε αξιοπρεπές επίπεδο.
Αυτό πού με έχει απασχολήσει (καί στεναχωρήσει) είναι το
μεσαίο διαφορικό (transfer case).Το πρόβλημα άρχισε όταν κόπηκε
μια από τις βίδες πού συγκρατεί το μεγάλο γρανάζι επάνω στο
διαφορικό οπότε ξεζυγίστικε και άρχισαν τρομεροί κραδασμοί.
Το κατεβάζω και βάζω ένα μεταχειρισμένο το οποίο αγόρασα από γνωστό συνεργείο.Για πολύ λίγο χρόνο πήγε καλά αλλά σύντομα
άρχισε να σφυρίζει τρομερά σε βαθμό να σκέφτομαι τις ωτασπίδες
σαν λύση.Επιδει δεν έχω μπει ποτέ σε άλλο Niva για να έχω καί
άλλη εικόνα ερωτω: τα δικά σας Niva σφυρίζουν; βουηζουν;
τρέμουν; Αν ναι σε τι βαθμό;
.Εχει καταφέρει κανείς να έχει ένα Niva το οποίο να ταξιδεύει σε πούμε με 100-110 χιλ.χωρις να γίνεται το κεφάλι του κουδούνι;
Είναι γνωστό ότι τό Niva είναι ένα θορυβώδες αυτοκίνητο καί κανένα δεν είναι ίδιο με κάποιο άλλο αλλά ποιός πιστεύει ότι έχει
το καλύτερο; Και πώς το έχει καταφέρει;
Tranfer case
Re: Tranfer case
Γεια σου Χρήστο γενικά τα niva βουιζουν !
αν υποθέσουμε ότι η βοηθητική είναι πλήρως λειτουργική και ευθυγραμμισμένη θα πρότεινα μια αλλαγή βαλβολινων με κάποια καλή επώνυμη πχ motul και θα έβλεπα συμπεριφορά.
Αν πάλι δεν έχεις διάφορα τότε η ίδια βοηθητική έχει θέμα η θέλει ρύθμιση από τις βάσεις.
Μπορεί να είναι και ο ελαστικός σύνδεσμος η αιτία για βουιτο γενικά το ένα επηρεάζει το άλλο και πραγματικά ίσως πρέπει να το δει ένας μηχανικός για niva για να βγάλει συμπεράσματα.
Μπορεί να δεις και βιντεάκια από Ρώσους που δείχνουν πως ευθυγραμμίζουν την βοηθητική.
Για δες αυτό: https://youtu.be/KP6GkD6H05E
αν υποθέσουμε ότι η βοηθητική είναι πλήρως λειτουργική και ευθυγραμμισμένη θα πρότεινα μια αλλαγή βαλβολινων με κάποια καλή επώνυμη πχ motul και θα έβλεπα συμπεριφορά.
Αν πάλι δεν έχεις διάφορα τότε η ίδια βοηθητική έχει θέμα η θέλει ρύθμιση από τις βάσεις.
Μπορεί να είναι και ο ελαστικός σύνδεσμος η αιτία για βουιτο γενικά το ένα επηρεάζει το άλλο και πραγματικά ίσως πρέπει να το δει ένας μηχανικός για niva για να βγάλει συμπεράσματα.
Μπορεί να δεις και βιντεάκια από Ρώσους που δείχνουν πως ευθυγραμμίζουν την βοηθητική.
Για δες αυτό: https://youtu.be/KP6GkD6H05E
Re: Tranfer case
Καλησπέρα καί ευχαριστώ για την απάντηση
Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει αυτό το βίντεο καί πολλά άλλα
καί έχω εφαρμόσει όλες τις τεχνικές.
Στην προκειμένη περίπτωση αναγνωρίζω ότι ήταν λάθος να
αγοράσω μεταχειρισμένο transfer case.. Γενικά αγοράζω
ανταλλακτικά από το εξωτερικό και είχα την ευκαιρία να προμηθευτώ ένα για 350 euro ανακατασκευασμένο στην Ρωσία.
Καθυστέρησα και μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία αυτά εξαφανίστηκαν.Σιγουρα θα ήταν καλύτερο από μεταχειρισμένο.
Προς τό παρόν θα αλλάξω τόν ενδιάμεσο μπιλιοφορο
(Lay shaft) τον οποίο έχω ήδη παραγγείλει στο εξωτερικό (90euro)
Γενικά τα ,Niva δεν γερνάνε καλά.Ενα καινούργιο ανταλλακτικό
θα δουλέψει για λίγο καλά αλλά αργότερα θα λειτουργεί προβληματικά χωρίς όμως να καταρεει εντελώς.
Τι να γίνει.Ετσι είναι.Οπως και να έχει το πράγμα το Niva είναι
ένα αγαπημένο αυτοκίνητο καί για κάποιους λόγους κολλάς
καί δεν ξεκολλάς .
Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει αυτό το βίντεο καί πολλά άλλα
καί έχω εφαρμόσει όλες τις τεχνικές.
Στην προκειμένη περίπτωση αναγνωρίζω ότι ήταν λάθος να
αγοράσω μεταχειρισμένο transfer case.. Γενικά αγοράζω
ανταλλακτικά από το εξωτερικό και είχα την ευκαιρία να προμηθευτώ ένα για 350 euro ανακατασκευασμένο στην Ρωσία.
Καθυστέρησα και μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία αυτά εξαφανίστηκαν.Σιγουρα θα ήταν καλύτερο από μεταχειρισμένο.
Προς τό παρόν θα αλλάξω τόν ενδιάμεσο μπιλιοφορο
(Lay shaft) τον οποίο έχω ήδη παραγγείλει στο εξωτερικό (90euro)
Γενικά τα ,Niva δεν γερνάνε καλά.Ενα καινούργιο ανταλλακτικό
θα δουλέψει για λίγο καλά αλλά αργότερα θα λειτουργεί προβληματικά χωρίς όμως να καταρεει εντελώς.
Τι να γίνει.Ετσι είναι.Οπως και να έχει το πράγμα το Niva είναι
ένα αγαπημένο αυτοκίνητο καί για κάποιους λόγους κολλάς
καί δεν ξεκολλάς .
Re: Tranfer case
Έτσι όπως τα λες Χρηστο και εγώ αγοράζω από εξωτερικο υπάρχουν διάφορες ποιότητες τα εργοστασιακά ανταλλακτικά και τα αλλα ρωσικά η ουκρανικά ουγγαρικά που κάποια μπορεί να είναι οικονομικά αλλά με μικρή διάρκεια ζωής.
Μιας που ανάφερες τον ελαστικο σύνδεσμο οι οικονομικοί είναι αρκετά σκληροί και μεταφέρουν κραδασμο και κόβονται γρηγορα.
Μετα τον πόλεμο πάντως τα ανταλλακτικά έχουν πάρει ένα 25% πάνω!
βέβαια παλι είναι πιο οικονομικά σε σχέση με αλλα οχήματα.
Μιας που ανάφερες τον ελαστικο σύνδεσμο οι οικονομικοί είναι αρκετά σκληροί και μεταφέρουν κραδασμο και κόβονται γρηγορα.
Μετα τον πόλεμο πάντως τα ανταλλακτικά έχουν πάρει ένα 25% πάνω!
βέβαια παλι είναι πιο οικονομικά σε σχέση με αλλα οχήματα.
Re: Tranfer case
Καλησπέρα
Τα ανταλλακτικά που αγοράζεις τα περνάς μόνος σου η τα πηγαίνεις σε κάποιο συνεργείο και κάνουν την δουλειά εκεί;
Αύριο σχεδιάζω να αλλάξω τα υδραυλικά ωστήρια.
Πολύ ύπουλο εξάρτημα.
Τα ανταλλακτικά που αγοράζεις τα περνάς μόνος σου η τα πηγαίνεις σε κάποιο συνεργείο και κάνουν την δουλειά εκεί;
Αύριο σχεδιάζω να αλλάξω τα υδραυλικά ωστήρια.
Πολύ ύπουλο εξάρτημα.
Re: Tranfer case
Συνήθως αλλάζω μόνος μου το ηλεκτρολογικό κομμάτι μίζα δυναμό αισθητήρες και μετά κάνα αμορτισέρ στο εσωτερικό βάνα καλοριφέρ περιφερικά περισσότερο που δεν θέλουν ανυψωτικό .
Κινητήρα δεν ανοίγω .
Κινητήρα δεν ανοίγω .