ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
Καλό βράδυ και καλημέρα αύριο και καλήν εβδομάδα, συμφορουμίστες! Βρήκα μιά βλάβη (δηλ. δύο) στο διαγνωστικό Γαμμα 214. Η ανησυχητική είναι η αναφερόμενη στον τίτλο του θέματος. Τι επίδραση μπορεί να έχη γενικά, εαν κινώ το αμάξι μια-δυό ημέρες ώσπου να πάρω το άλλο από το συνεργείο; Μήπως λειτουργεί με προδιαγεγραμμένες -συμβατικές τιμές προπορείας (αβάνς) του εγκεφάλου και γι'αυτό τα πρώτα 10 λεπτά λειτουργίας είναι σαν τρικύλινδρο και δεν τραβάει ΚΑΘΟΛΟΥ!; Η άλλη βλάβη είναι τυχαίο ρετάρισμα κυλίνδρου (random misfire).
Re: ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
Ναι αφου ειναι αναμμένο το check engine λειτουργεί με τυπικες τιμες. Μπορεις προσωρινά να τον αφαιρέσεις και να τον καθαρισεις απο τα λαδια ειναι ευκολο.
Re: ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
Μπορείς με ένα απλό καθάρισμα να επαναφέρεις τον αισθητήρα φάσης σε κανονική λειτουργία? Πρόσφατα τον άλλαξα κι εγώ, μου έβγαζε τον κωδικό
p0343 camshaft position sensor a circuit high input (bank 1 or single sensor). Ευτυχώς είχα έναν καβάτζα...
p0343 camshaft position sensor a circuit high input (bank 1 or single sensor). Ευτυχώς είχα έναν καβάτζα...
Re: ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
Ναι Μάκη αν δεν έχει χαλάσει μπορεί να καθαριστεί με ένα σπρέι επαφών
https://www.easycarelectrics.com/how-to ... on-sensor/

https://www.easycarelectrics.com/how-to ... on-sensor/