<t>Είμαι κάτοχος Nival εδώ και πολλά χρονια.Το πρώτο μου ήταν μοντέλο 97 μονού <br/>
ψεκασμού .Το αυτοκίνητο αυτό πήγε παρα πολλές εκδρομές και κυριολεκτικά άφησε τα κόκαλα του στα βουνά.<br/>
Η απόσυρση ήταν μονόδρομος .Το δεύτερο μοντέλο 2007 με υδραυλικο τιμόνι air condition κτλ δεν ταλαιπωρείται <br/>
πλέον τόσο πολύ γιατί η παρέα δεν είναι και τόσο δραστήρια τελευταία.Οι εκδρομές βέβαια.δεν λείπουν αλλά περα από. αυτό η συντήρηση του και οι επισκευές έχουν γίνει κάτι σαν "χομπι".Ειδικά υστέρα από αρκετές δυσαρεστες εμπειριες<br/>
σε διάφορα συνεργεία . Προμηθευομαι ανταλλακτικά από το εξωτερικο σε πολύ συμφερουσες τιμές και με την σωστή <br/>
εργασία διαπιστώνω οτι το Niva δεν είναι και τόσο ζημιαρικο.Βεβαια δεν είναι δυνατόν να κάνεις τα πάντα στο σπίτι <br/>
π.χ. να αλλάξεις δίσκο αλλά οι περισσότερες επισκευές είναι εφικτες για κάποιον που του αρέσει το "μαστορεμα"<br/>
Το Niva είναι ένα αγαπημένο αυτοκίνητο στο οποίο κολλάς για κάποιο μυστιριωδη λογο.Αρκετοί φιλοι και γνωστοί <br/>
έχουν αγοράσει διάφορα 4χ4 με πολλά κουμπιά πολλά προγράμματα και αυτοματισμους.Δεν ξερω τι ακριβώς κάνουν<br/>
με όλα αυτά (κάτι βέβαια θα κάνουν ) .Αυτό που ξερω όμως πολύ καλά είναι ότι όταν βάζω το Nva μου στην λάσπη<br/>
μέχρι. το παράθυρο θα γυρίσω σίγουρα στο σπίτι μου πανευτυχής .</t>
Χαίρεται
Re: Χαίρεται
Καλώς όρισες στην παρέα Χρήστο. Το Niva είναι αμάξι που σε κάνει να το αγαπάς με τα ελατώμματα του.Και εμένα είναι το δεύτερο μου Νίβα και θέλω να το βελτιώσω σιγά σιγά. Εδώ η παρέα είναι σχετικά μικρη , αλλά είμαστε όλοι στο ίδιο μήκος κύματος. Ραντεβού στο βουνό κάποια στιγμή που θα χαλαρώσουν τα μέτρα 

Re: Χαίρεται
Μακάρι να τελειώνουμε με τον ιο σύντομα ώστε να έχουμε πάλι κοινωνική ζωή.
Ευτυχώς το NIVA συκώνει πολλές βελτιώσεις και όλο και έχεις κάτι να σχεδιάζεις.
Εχω ήδη αλλάξει τον πίσω άξονα με μπιλιοφόρους και έχω δεί μεγάλη διάφορά,και έχω επίσης βάλει κεντρικό κλείδωμα.
Τα επόμενα αχέδια περιλαμβάνουν ηλεκτρικά παράθυρα, και βάσεις μηχανής με λάδι.
Ευτυχώς το NIVA συκώνει πολλές βελτιώσεις και όλο και έχεις κάτι να σχεδιάζεις.
Εχω ήδη αλλάξει τον πίσω άξονα με μπιλιοφόρους και έχω δεί μεγάλη διάφορά,και έχω επίσης βάλει κεντρικό κλείδωμα.
Τα επόμενα αχέδια περιλαμβάνουν ηλεκτρικά παράθυρα, και βάσεις μηχανής με λάδι.
Re: Χαίρεται
Καλως ήρθες Χρηστο να χαίρεσαι το niva σου! Καλα κάνεις με τα ανταλλακτικά
.Οι βάσεις που θελεις να βάλεις μπαίνουν σε niva με κατεβασμένο μπρος διαφορικο γιατί τις είχα πάρει από autodoc αλλά δεν τις έβαλα.

Re: Χαίρεται
Καλησπέρα Κώστα
Εάν εννοείς ότι πρέπει να κατεβεί το εμπρός διαφορικο μάλλον γίνεται χωρίς να μπλέξεις τόσο πολύ .Υπάρχει σχετικο video
Εάν σε ενδιαφέρει θα ψάξω για το link να σου το στείλω .Η μια βάση (η αριστερή )μπαίνει χωρίς πρόβλημα απομακρυνοντας την παλιά και σηκωνοντας λίγο την μηχανή.Η άλλη μπαίνει ξεμονταροντας ολη την βάση από το σασί .Όπως θα δεις στο video δεν είναι δύσκολη δουλειά αν το αυτοκίνητο είναι σηκωμένο σε γρυλο.Διαφορετικά θα πρέπει να πέσεις από κάτω .
Δεν είναι απαγορευτικο αλλά σιγουρα ειναι κουραστικο.Πάντως εαν έχεις ήδη τις βάσεις προσπάθησε να τις βαλλης
γιατί είναι σοβαρή βελτίωση.
Εάν εννοείς ότι πρέπει να κατεβεί το εμπρός διαφορικο μάλλον γίνεται χωρίς να μπλέξεις τόσο πολύ .Υπάρχει σχετικο video
Εάν σε ενδιαφέρει θα ψάξω για το link να σου το στείλω .Η μια βάση (η αριστερή )μπαίνει χωρίς πρόβλημα απομακρυνοντας την παλιά και σηκωνοντας λίγο την μηχανή.Η άλλη μπαίνει ξεμονταροντας ολη την βάση από το σασί .Όπως θα δεις στο video δεν είναι δύσκολη δουλειά αν το αυτοκίνητο είναι σηκωμένο σε γρυλο.Διαφορετικά θα πρέπει να πέσεις από κάτω .
Δεν είναι απαγορευτικο αλλά σιγουρα ειναι κουραστικο.Πάντως εαν έχεις ήδη τις βάσεις προσπάθησε να τις βαλλης
γιατί είναι σοβαρή βελτίωση.
Re: Χαίρεται
Χρήστο εννοώ ότι το διαφορικό πρέπει να στηρίζεται στην γέφυρα και όχι στο μπλοκ του κινητήρα. Είχα δει όλα τα video 
viewtopic.php?f=9&t=210

viewtopic.php?f=9&t=210