Πήρα λοιπόν σχιστό σπιράλ και ταινία υφασματινη (μέχρι 150 βαθμών Κελσίου) και άρχισα την αντικατασταση των ξεραμένων κομματιών


ξεκίνησα από τους πάνω αισθητήρες



μετά συνέχισα με τα μπεκ βενζίνης όπου εκεί έπιασα λαβράκι



ξεραμένα καλώδια που οριακά θα ακουμπούσαν μεταξύ τους
έκανα τσόντες- κοληση νέων αγωγών και καλή μόνωση.


το πόρισμα είναι ότι λόγω θερμοκρασίας του κινητήρα η καλωδίωση ξεραίνεται χρειάζεται λοιπόν να ανοίγουμε το καπό για οπτικό έλεγχο
και να προλάμβανουμε καταστάσεις.
Πάμε τώρα στο κάτω μέρος του niva όπου έχουμε τους δυο αισθητήρες λάμδα τον αισθητήρα ταχύτητας και την βαλβίδα της όπισθεν.
Οι διαρροές βαλβολινων σε συνδυασμό με το χώμα-σκόνη κάνουν μια λασπολαδοκατασταση

αισθητήριας ταχύτητας διπλά στην ντιζα κοντέρ το καλώδιο στην διαδρομή είναι ακάλυπτο από σπιράλ.


αισθητήρας λάμδα δεύτερος

βαλβίδα όπισθεν! αν δεν σας ανάβει η όπισθεν δείτε αν πιάνουν καλά οι ακροδέκτες

περάστηκε καινούργιο και δέθηκε με δεματικα


Τώρα κάποια στιγμή χρειάζεται ένα κάλο πλύσιμο από κάτω