περί αισθητήρα πεταλούδας tps

Πώς να κάνουμε τούμπανο το εργαλείο αφου πρώτα το κάνουμε να δουλέψει!!!
Post Reply
User avatar
kostas
Posts: 474
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

περί αισθητήρα πεταλούδας tps

Post by kostas »

με αφορμή τον έλεγχο του αισθητήρα θέσης πεταλούδας στο niva μου :arrow:

Ο αισθητήρας θέσης πεταλούδας (DPDZ) είναι τοποθετημένος στον άξονα του γκαζιού και αντιπροσωπεύει ένα ποτενσιόμετρο. Στο ένα άκρο της περιέλιξης του παρέχεται μια σταθεροποιημένη τάση 5 V, και η άλλη συνδέεται με την "γείωση".
Από την τρίτη έξοδο του ποτενσιόμετρου (ρυθμιστικό), παίρνουμε το σήμα για τον ελεγκτή. Για να ελέγξετε τον αισθητήρα, ενεργοποιήστε την ανάφλεξη και, χωρίς να αποσυνδέσετε τη φίσα (τα καλώδια μπορούν να τρυπηθούν με λεπτές βελόνες συνδεδεμένες με τους ακροδέκτες βολτομέτρου), μετρήστε την τάση ανάμεσα στη "μάζα" και την έξοδο του ρυθμιστή - Από 0,7 V. Περιστρέψτε τον πλαστικό τομέα με το χέρι, το γκάζι και μετρήστε ξανά την τάση - πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 4 V. Απενεργοποιήστε την ανάφλεξη, αποσυνδέστε το βύσμα, συνδέστε το ωμόμετρο ανάμεσα στην έξοδο του ρυθμιστή και σε οποιοδήποτε από τα άλλα δύο . Στρίψτε αργά τον τομέα με το χέρι, ακολουθώντας το βέλος. Σε ολόκληρο το εύρος της διαδρομής εργασίας δεν πρέπει να υπάρχουν άλματα.
Σε περίπτωση αστοχίας του DPDZ, η λειτουργία του υποτίθεται από τον αισθητήρα ροής αέρα μάζας. Ταυτόχρονα, η ταχύτητα ρελαντί δεν μειώνεται κάτω από 1200 στροφές.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image
Post Reply