περί βηματικου μοτερ idle control

Πώς να κάνουμε τούμπανο το εργαλείο αφου πρώτα το κάνουμε να δουλέψει!!!
Post Reply
User avatar
kostas
Posts: 258
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

περί βηματικου μοτερ idle control

Post by kostas » Thu Nov 30, 2017 8:18 am

πηγή: http://13epal-esp-thess.thess.sch.gr/ol ... S/idle.htm

Η βαλβίδα ρύθμισης ρελαντί με βηματικό κινητήρα, τοποθετείται είτε στο σώμα της πεταλούδας γκαζιού είτε στον αγωγό εισαγωγής αέρα. Αποτελείται από τον βηματικό κινητήρα, το έμβολο και την βαλβίδα. Καθώς ο βηματικός κινητήρας περιστρέφεται αριστερά ή δεξιά, μετακινεί το έμβολο, που κινείται μπροστά έως ότου η βαλβίδα πατήσει στη έδρα της, ή πίσω, επιτρέποντας να περάσει λιγότερος ή περισσότερος αέρας, που παρακάμπτει την πεταλούδα . Η περιστροφική κίνηση του ρότορα μετατρέπεται σε γραμμική διαμορφώνοντας τον ρότορα και το έμβολο σε περικόχλιο- κοχλία.

Image

Image

Image

Επαφές :4 επαφές για τους βηματικούς μονού τυλίγματος (δύο επαφές για κάθε πηνίο που καταλήγουν στην ECU )

Έλεγχοι του βηματικού κινητήρα

(Πάντοτε πρέπει να συμβουλευόμαστε τις τιμές που δίνει ο κατασκευαστής του συγκεκριμένου οχήματος και το σχέδιο του συστήματος ψεκασμού)
Διακόπτης στο OFF. Αφαιρούμε την φίσα του βηματικού κινητήρα, εντοπίζουμε ποιες επαφές πάνω στον βηματικό είναι οι άκρες των πηνίων και μετράμε κάθε πηνίο με ωμόμετρο ). Κάθε πηνίο πρέπει να έχει αντίσταση γύρω στα 25 - 55 Ω.

Image

σύμπτωμα προβληματικου βηματικου :δεν κρατάει το ρελαντί και σβήνει ο κινητήρας.Η βλάβη δεν ανάβει το check πάντα παρά μόνο σε βραχυκύκλωμα-υπερφόρτωση
Τι κάνουμε όταν μας συμβεί? πατάμε το γκαζάκι με συμπλέκτη όταν είμαστε σε κίνηση για να μην σβήνει μέχρι να το αντικαταστησουμε.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

Post Reply