Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα!
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο niva και να το αναβαθμίσω σε ύψος, λάστιχα κτλ. για να έχω ένα δεύτερο αμάξι και για την χαρά της οδήγησης εκτός δρόμου ενός τέτοιου αμαξιού αλλά και για κάποιες δραστηριότητες όπως η βάρκα (ρυμούλκηση, πρόσβαση σε πιο δύσκολα σημεία).
Όμως δεν γνωρίζω απο niva καθόλου, ούτε ποιών χρονολογιών θα ήταν καλύτερα να κοιτάξω για αγορά μεταχειρισμένου γι αυτήν την δουλειά, ούτε και τα χαρακτηριστικά τους με λεπτομέρεια.
Ελπίζω να λύσω τις απορίες μου εδώ όπως εάν είναι ικανό για ρυμούλκηση σχετικά μεγάλων φορτιών όπως βάρκα, εαν μπορεί εύκολα να αναβαθμιστεί ένα τέτοιο αμάξι και με τι κόστος κτλ.
Σας ευχαριστώ!
Υποψήφιος!
Re: Υποψήφιος!
Καλως ηρθες με χαρά να σε βοηθήσουμε στην επιλογή του niva σου!
Καλύτερα να κοιτάς μοντέλα χρονολογίας από 2006 ως 2009 οπου έχουν στάνταρ υδραυλικο τιμόνι.
Υπάρχουν ανα διαστήματα ευκαιρίες στο car οπου όταν τις εντοπίζω τις βαζω στην ανάλογη ενότητα.
Μπορείς επίσης να βαζεις υποψήφια προς αγορά niva για να σου λέμε την γνώμη μας .
Καλύτερα να κοιτάς μοντέλα χρονολογίας από 2006 ως 2009 οπου έχουν στάνταρ υδραυλικο τιμόνι.
Υπάρχουν ανα διαστήματα ευκαιρίες στο car οπου όταν τις εντοπίζω τις βαζω στην ανάλογη ενότητα.
Μπορείς επίσης να βαζεις υποψήφια προς αγορά niva για να σου λέμε την γνώμη μας .
-
- Posts: 108
- Joined: Thu Apr 06, 2017 2:54 pm
Re: Υποψήφιος!
Καλώς ήρθες στην παρέα μας κ. Πάνου. Αν ξέρεις για τι ακριβώς το παίρνεις και είσαι αποφασισμενος πραγματικά θα το ευχαριστηθεις. Σημειωτέον να σου πω ότι είναι το 4ο που έχω στο πέρασμα των 30 ετών κι αν και έπαιρνα κάτι άλλο πάλι στο Niva κατέληγα. Όπως είπε κι ο κουμπάρος μου ο Κώστας καλό είναι να επικεντρωθεις σε μοντέλα μετά το 2004 που τα περισσότερα έχουν στάνταρ το Υ/Τ. Όπως και να χει εμείς θα σε βοηθήσουμε σε ότι χρειαστείς και θα σου πούμε και τι να αποφύγεις αφού ο κόσμος στις μέρες μας δεν είναι και αγγελικά πλασμένος. Με το καλό λοιπόν
-
- Posts: 108
- Joined: Thu Apr 06, 2017 2:54 pm
Re: Υποψήφιος!
Δες κ. Πάνου και το blog του Κώστα θα βρεις πολύ χρήσιμες πληροφορίες που δεν συναντάς εύκολα αλλου
niva hellas blogspot.com
Και όταν "ανοίξει" η κυκλοφορία θα κανονίσουμε αν το επιθυμείς να βρεθούμε να γνωριστούμε και να τα πούμε από κοντά.
niva hellas blogspot.com
Και όταν "ανοίξει" η κυκλοφορία θα κανονίσουμε αν το επιθυμείς να βρεθούμε να γνωριστούμε και να τα πούμε από κοντά.
Re: Υποψήφιος!
Σας ευχαριστώ! Χαίρομαι που είναι "ζωντανό" το forum, οπότε θα βρώ αυτό που ψάχνω. Άρχισα να σκαλίζω το forum στα διάφορα threads που έχουν αρκετό ενδιαφέρον για να μάθω μερικά πράγματα.
Ναι είμαι αποφασισμένος για το νίβα. Δεν έχω τις προσδοκίες ενός τυπικού αμαξιού με τις ανέσεις και τις επιδόσεις στο δρόμο και στην καθημερινότητα. Το θέλω για να γίνει ένα εργαλείο χαράς (να παίζω μαζί του στα χώματα) και να με εξυπηρετεί σε κάποια σημεία που τα άλλα αμάξια δεν μπορούν εύκολα. Ίσα ισα που απλότητά του, η δυνατότητα να επέμβω εγώ ο ίδιο να το φτιάξω και να το διαμορφώσω, τα τριξίματα του, η σκληράδα του και αυτή η απλή και γνήσια τετρακίνηση του με ενθουσιάζουν! Μιας και έχω αμάξι για την καθημερινότητα και δεν χρειάζομαι απαραίτητα δεύτερο αμάξι, αυτό είναι καθαρά θέμα επιλογής βάση συγκεκριμένης λογικής και χαρακτηριστικών του αμαξιού.
Αν και είναι εντάξει το αμάξι αλλα η σκέφτομαι πιο συγκεκριμένα να του βάλω πιο πλατιά χωμάτινα λάστιχα, να το σηκώσω λίγο, ίσω να το ποθετήσω και κάνα διαφορικό με κλείδωμα πίσω. Τα υπόλοιπα είναι καλλωπιστικής φύσεως περισσότερο.
Οπότε οι επόμενες συζητήσεις μας θα γίνουν στις άλλες θεματικές ενότητες.
Ναι είμαι αποφασισμένος για το νίβα. Δεν έχω τις προσδοκίες ενός τυπικού αμαξιού με τις ανέσεις και τις επιδόσεις στο δρόμο και στην καθημερινότητα. Το θέλω για να γίνει ένα εργαλείο χαράς (να παίζω μαζί του στα χώματα) και να με εξυπηρετεί σε κάποια σημεία που τα άλλα αμάξια δεν μπορούν εύκολα. Ίσα ισα που απλότητά του, η δυνατότητα να επέμβω εγώ ο ίδιο να το φτιάξω και να το διαμορφώσω, τα τριξίματα του, η σκληράδα του και αυτή η απλή και γνήσια τετρακίνηση του με ενθουσιάζουν! Μιας και έχω αμάξι για την καθημερινότητα και δεν χρειάζομαι απαραίτητα δεύτερο αμάξι, αυτό είναι καθαρά θέμα επιλογής βάση συγκεκριμένης λογικής και χαρακτηριστικών του αμαξιού.
Αν και είναι εντάξει το αμάξι αλλα η σκέφτομαι πιο συγκεκριμένα να του βάλω πιο πλατιά χωμάτινα λάστιχα, να το σηκώσω λίγο, ίσω να το ποθετήσω και κάνα διαφορικό με κλείδωμα πίσω. Τα υπόλοιπα είναι καλλωπιστικής φύσεως περισσότερο.
Οπότε οι επόμενες συζητήσεις μας θα γίνουν στις άλλες θεματικές ενότητες.