Iason_Niva

Για να δουμε τι θα δούμε !!
Post Reply
Iason_G
Posts: 13
Joined: Sun Nov 19, 2017 10:16 am

Iason_Niva

Post by Iason_G » Sat Nov 25, 2017 11:30 am

Να και το δικό μου.
Είναι όπως το πήρα. μοντέλο του 05, full injection, 54.000km
Έχω προχωρήσει σε αλλαγή όλων των αισθητήρων που χτυπάνε: βηματικό, ρελαντί ψυχρής, εκκεντροφόρου, γιατι ο προηγούμενος, πέρα από λάδια κλπ, δεν έκανε και πολλά, αλλαγή δίσκο (είχε ακόμη τον εργοστασιακό!!!), παλτώ, αντλίες συμπλέκτη, ψυγείο γιατί είχε υγρασίες, γουργουρίζει σωστά τώρα.
Βρήκα τις εργοστασιακές ζάντες, θα μπεί πάνω ένα Kama I511 η το κλασσικό 232 και προχωράμε μετά σε ηλεκτρικά παράθυρα με αλλαγή του κεντρικού ταμπλό, πλαινές τσέπες για ηχεία, ψήλωμα 4-5 πόντους το απλό, απεμπλοκή των μπροστά τροχών για την πόλη, αέριο με μπουκάλα κάτω, και να βρώ την αυθεντική σχάρα ή να πάρω μια της προκοπής και να βγάλω την αεροτομή που δεν θέλω να την βλέπω... :P

Image

User avatar
kostas
Posts: 263
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

Re: Iason_Niva

Post by kostas » Sat Nov 25, 2017 9:55 pm

Καλορίζικο και καλές βελτιώσεις! το pulbar πρέπει να είναι από παλιό 1600 βγαλτο και αυτό είναι άσχημο.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

Post Reply