Iason_Niva

Για να δουμε τι θα δούμε !!
Απάντηση
Iason_G
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 19, 2017 10:16 am

Iason_Niva

Δημοσίευση από Iason_G » Σάβ Νοέμ 25, 2017 11:30 am

Να και το δικό μου.
Είναι όπως το πήρα. μοντέλο του 05, full injection, 54.000km
Έχω προχωρήσει σε αλλαγή όλων των αισθητήρων που χτυπάνε: βηματικό, ρελαντί ψυχρής, εκκεντροφόρου, γιατι ο προηγούμενος, πέρα από λάδια κλπ, δεν έκανε και πολλά, αλλαγή δίσκο (είχε ακόμη τον εργοστασιακό!!!), παλτώ, αντλίες συμπλέκτη, ψυγείο γιατί είχε υγρασίες, γουργουρίζει σωστά τώρα.
Βρήκα τις εργοστασιακές ζάντες, θα μπεί πάνω ένα Kama I511 η το κλασσικό 232 και προχωράμε μετά σε ηλεκτρικά παράθυρα με αλλαγή του κεντρικού ταμπλό, πλαινές τσέπες για ηχεία, ψήλωμα 4-5 πόντους το απλό, απεμπλοκή των μπροστά τροχών για την πόλη, αέριο με μπουκάλα κάτω, και να βρώ την αυθεντική σχάρα ή να πάρω μια της προκοπής και να βγάλω την αεροτομή που δεν θέλω να την βλέπω... :P

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2017 2:21 pm

Re: Iason_Niva

Δημοσίευση από kostas » Σάβ Νοέμ 25, 2017 9:55 pm

Καλορίζικο και καλές βελτιώσεις! το pulbar πρέπει να είναι από παλιό 1600 βγαλτο και αυτό είναι άσχημο.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Εικόνα

Απάντηση