Ρελαντί

Τα λέμε ολα για να μην τα βάψουμε μπλέ !!
Χάλασε? Το χάλασαν? εε εδώ!
Post Reply
Byron
Posts: 4
Joined: Sun May 21, 2017 7:36 am

Ρελαντί

Post by Byron » Fri Aug 25, 2017 4:36 pm

Είναι δυο μήνες που αγόρασα ένα Niva και από την πρώτη μέρα το ρελαντί του ήταν στις 1200 στροφές. Όταν άνοιγε ο κλιματισμός έπεφτε στις 1000. Στην πορεία, χωρίς τον κλιματισμό που έβγαζε λαμπάκι Check Engine. Καθαρίσαμε πεταλούδα, το θέμα λύθηκε για δυο-τρεις ημέρες, μετά το ρελαντί πήγε στις 1600. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας καυσίμου, αφού το διαγνωστικό έδειξε δυσαναλογία θερμοκρασίας εξόδου/εισόδου καυσίμου. Για μερικές ημέρες ήμουν στις 900 στροφές κύριος. Μετά, το κλιματιστικό έχασε το φρέον, και το ρελαντί πήγε στις 1700 και όταν άνοιγε ο κλιματισμός ξεπερνούσε τις 2800. Αλλάχτηκε το φρέον, τώρα όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο, είμαστε στις 1600 και δεν πέφτει ποτέ. Αν σβήσω κινητήρα, αφού ζεσταθεί, πάει στις 900. Αν βγάλω πόλο πάει επίσης στις 900. Την επόμενη ημέρα, κρύο, πάλι στις 1600.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ. ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ;

User avatar
kostas
Posts: 256
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Post by kostas » Fri Aug 25, 2017 11:12 pm

Τι κωδικο βλαβης σου εβγαλε οταν το ειδε ο μαστορας σου; μαλλον θελει αλλαγη ο αισθητηρας γκαζιου-πεταλουδας tps sensor και αφου βαλεις τον καινουργιο θελει ρυθμιση με διαγνωστικο για lada.Χωρις φορτιο πρεπει να εχεις 800 στροφες και με το ac 1000.
Μαλλον αυτο που αλλαξες ηταν το βηματικο μοτερ που μπορει να ειχε θεμα.

Διαβασε εδω viewtopic.php?f=9&t=62&p=244#p244
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

Byron
Posts: 4
Joined: Sun May 21, 2017 7:36 am

Re: Ρελαντί

Post by Byron » Sun Aug 27, 2017 6:01 pm

Αν θυμάμαι καλά, έβγαζε κωδικό 35 και το σφάλμα ήταν στην θερμοκρασία εξόδου καυσίμου. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας κάτω από το φίλτρο αέρα, νομίζω αυτός είναι. Υπάρχει και άλλος; Ευχαριστώ για την απάντηση.

User avatar
kostas
Posts: 256
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Post by kostas » Sun Aug 27, 2017 7:29 pm

Πρεπει να πας σε συνεργειο για lada για να μην ταλαιπωρησε σε χρονο και χρημα.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

Byron
Posts: 4
Joined: Sun May 21, 2017 7:36 am

Re: Ρελαντί

Post by Byron » Mon Aug 28, 2017 4:03 pm

Σε συνεργεία για Lada έχω πάει. Επτά φορές σε ένα και τρεις φορές σε κάποιο άλλο. Τι έχω πληρώσει; Ας μη χαλάσουμε τις καρδιές μας! Έβαλα το θέμα εδώ, μήπως κάποιος και ξέρει για να βρω άκρη.

User avatar
kostas
Posts: 256
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Post by kostas » Mon Aug 28, 2017 6:23 pm

Ποιας χρονολογίας mod.είναι το niva σου? και από ποια περιοχή είσαι? αν θες γράψε στα νέα μέλη και πιστεύω ότι κάποιος Σύντροφος θα έχει αντιμετωπισει κάτι παρόμοιο.
Με το ρελαντί σε δική μου περίπτωση την μια ήταν βηματικο μοτέρ την άλλη αισθητήριας γκαζιού.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

Byron
Posts: 4
Joined: Sun May 21, 2017 7:36 am

Re: Ρελαντί

Post by Byron » Wed Aug 30, 2017 10:00 am

Eίναι μοντέλο 97 με 88.000 χιλιόμετρα και είμαι στην Αθήνα. Αν κάποιος έχει κάτι ή κάποιον να προτείνει, ευπρόσδεκτος!

User avatar
kostas
Posts: 256
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Post by kostas » Wed Aug 30, 2017 9:26 pm

έχεις πμ.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

alfaka
Posts: 39
Joined: Sun Jul 16, 2017 1:14 am

Re: Ρελαντί

Post by alfaka » Thu Oct 26, 2017 2:41 pm

<t>Καλησπέρα, πάλι εδώ, να μην ξεχνιόμαστε! Γράφω εδώ γιατί είναι σχετικό το θέμα με το ρελαντί. Λοιπόν λίγες ημέρες τώρα σβήνει ο κινητήρας όταν αφήσω το πετάλι γκαζιού κάπως απότομα και βγάλω ταχύτητα, είτε πλησιάζοντας σε σηματοδότη είτε γι' άλλον λόγο. Είναι πρόβλημα επι πλέον επειδή αφ' ενός συμβαίνει περιοδικώς, πότε-πότε, αφ' ετέρου το παρουσίαζε και παλαιότερα, τον Ιανουάριο, οπότε άλλαξα την βαλβίδα ρελαντί (βηματικό μοτέρ) και διορθώθηκε. Εάν πταίει αυτό πάλι, τι συμβαίνει, τόσο συχνά χαλάει αυτό; Διότι και τον Αύγουστο του '16, μαζί με μετρητή μάζης αέρος, καθώς και τον Ιούνιο του '14 τα άλλαξα επίσης. Και για το ΜΑΦ, έμαθα ότι πταίει (έπταιγε) το μόνιμο φίλτρο αέρα που είχα απο παλιά. Για την βαλβίδα όμως; Άλλως τι μπορεί να είναι η αιτία; Βλάβες το ΓΑΜΜΑ είχε γράψει μίαν άσχετη που έχω γράψει και στο <<Διαγνωστικά>>, γιατί δεν είχε κωδικόν αριθμό, την <<HT is error is not decoded>>. Στο μεταξύ έβγαλαν τον πόλο της μπαταρίας για να διορθώσουν τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ (ήθελε ρελέ τελικά) και να ισιώσουν το τιμόνι (για να μήν ηχεί η κόρνα) λόγω ευθυγράμμισης και έτσι σβήστηκαν οι όποιες βλάβες είχαν καταγραφεί. Εχθές έβαλα το διαγνωστικό μου (android bluetooth) για να δώ και δεν υπήρχε καμμία! ;?;?</t>

User avatar
kostas
Posts: 256
Joined: Thu Apr 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Post by kostas » Fri Oct 27, 2017 11:00 am

Τασο μηπως εχει να κανει με το υγραεριο? (σε φτωχο μειγμα η ρυθμιση) δουλεψε το λιγο με βενζινη να δεις αν το κανει η αλλαξε πρατηριο υγραεριου.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Image

Post Reply