Ρελαντί

Τα λέμε ολα για να μην τα βάψουμε μπλέ !!
Χάλασε? Το χάλασαν? εε εδώ!
Απάντηση
Byron
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2017 7:36 am

Ρελαντί

Δημοσίευση από Byron » Παρ Αύγ 25, 2017 4:36 pm

Είναι δυο μήνες που αγόρασα ένα Niva και από την πρώτη μέρα το ρελαντί του ήταν στις 1200 στροφές. Όταν άνοιγε ο κλιματισμός έπεφτε στις 1000. Στην πορεία, χωρίς τον κλιματισμό που έβγαζε λαμπάκι Check Engine. Καθαρίσαμε πεταλούδα, το θέμα λύθηκε για δυο-τρεις ημέρες, μετά το ρελαντί πήγε στις 1600. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας καυσίμου, αφού το διαγνωστικό έδειξε δυσαναλογία θερμοκρασίας εξόδου/εισόδου καυσίμου. Για μερικές ημέρες ήμουν στις 900 στροφές κύριος. Μετά, το κλιματιστικό έχασε το φρέον, και το ρελαντί πήγε στις 1700 και όταν άνοιγε ο κλιματισμός ξεπερνούσε τις 2800. Αλλάχτηκε το φρέον, τώρα όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο, είμαστε στις 1600 και δεν πέφτει ποτέ. Αν σβήσω κινητήρα, αφού ζεσταθεί, πάει στις 900. Αν βγάλω πόλο πάει επίσης στις 900. Την επόμενη ημέρα, κρύο, πάλι στις 1600.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ. ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ;

Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από kostas » Παρ Αύγ 25, 2017 11:12 pm

Τι κωδικο βλαβης σου εβγαλε οταν το ειδε ο μαστορας σου; μαλλον θελει αλλαγη ο αισθητηρας γκαζιου-πεταλουδας tps sensor και αφου βαλεις τον καινουργιο θελει ρυθμιση με διαγνωστικο για lada.Χωρις φορτιο πρεπει να εχεις 800 στροφες και με το ac 1000.
Μαλλον αυτο που αλλαξες ηταν το βηματικο μοτερ που μπορει να ειχε θεμα.

Διαβασε εδω viewtopic.php?f=9&t=62&p=244#p244
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Εικόνα

Byron
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2017 7:36 am

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από Byron » Κυρ Αύγ 27, 2017 6:01 pm

Αν θυμάμαι καλά, έβγαζε κωδικό 35 και το σφάλμα ήταν στην θερμοκρασία εξόδου καυσίμου. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας κάτω από το φίλτρο αέρα, νομίζω αυτός είναι. Υπάρχει και άλλος; Ευχαριστώ για την απάντηση.

Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από kostas » Κυρ Αύγ 27, 2017 7:29 pm

Πρεπει να πας σε συνεργειο για lada για να μην ταλαιπωρησε σε χρονο και χρημα.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Εικόνα

Byron
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2017 7:36 am

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από Byron » Δευ Αύγ 28, 2017 4:03 pm

Σε συνεργεία για Lada έχω πάει. Επτά φορές σε ένα και τρεις φορές σε κάποιο άλλο. Τι έχω πληρώσει; Ας μη χαλάσουμε τις καρδιές μας! Έβαλα το θέμα εδώ, μήπως κάποιος και ξέρει για να βρω άκρη.

Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από kostas » Δευ Αύγ 28, 2017 6:23 pm

Ποιας χρονολογίας mod.είναι το niva σου? και από ποια περιοχή είσαι? αν θες γράψε στα νέα μέλη και πιστεύω ότι κάποιος Σύντροφος θα έχει αντιμετωπισει κάτι παρόμοιο.
Με το ρελαντί σε δική μου περίπτωση την μια ήταν βηματικο μοτέρ την άλλη αισθητήριας γκαζιού.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Εικόνα

Byron
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 21, 2017 7:36 am

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από Byron » Τετ Αύγ 30, 2017 10:00 am

Eίναι μοντέλο 97 με 88.000 χιλιόμετρα και είμαι στην Αθήνα. Αν κάποιος έχει κάτι ή κάποιον να προτείνει, ευπρόσδεκτος!

Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από kostas » Τετ Αύγ 30, 2017 9:26 pm

έχεις πμ.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Εικόνα

alfaka
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 16, 2017 1:14 am

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από alfaka » Πέμ Οκτ 26, 2017 2:41 pm

<t>Καλησπέρα, πάλι εδώ, να μην ξεχνιόμαστε! Γράφω εδώ γιατί είναι σχετικό το θέμα με το ρελαντί. Λοιπόν λίγες ημέρες τώρα σβήνει ο κινητήρας όταν αφήσω το πετάλι γκαζιού κάπως απότομα και βγάλω ταχύτητα, είτε πλησιάζοντας σε σηματοδότη είτε γι' άλλον λόγο. Είναι πρόβλημα επι πλέον επειδή αφ' ενός συμβαίνει περιοδικώς, πότε-πότε, αφ' ετέρου το παρουσίαζε και παλαιότερα, τον Ιανουάριο, οπότε άλλαξα την βαλβίδα ρελαντί (βηματικό μοτέρ) και διορθώθηκε. Εάν πταίει αυτό πάλι, τι συμβαίνει, τόσο συχνά χαλάει αυτό; Διότι και τον Αύγουστο του '16, μαζί με μετρητή μάζης αέρος, καθώς και τον Ιούνιο του '14 τα άλλαξα επίσης. Και για το ΜΑΦ, έμαθα ότι πταίει (έπταιγε) το μόνιμο φίλτρο αέρα που είχα απο παλιά. Για την βαλβίδα όμως; Άλλως τι μπορεί να είναι η αιτία; Βλάβες το ΓΑΜΜΑ είχε γράψει μίαν άσχετη που έχω γράψει και στο <<Διαγνωστικά>>, γιατί δεν είχε κωδικόν αριθμό, την <<HT is error is not decoded>>. Στο μεταξύ έβγαλαν τον πόλο της μπαταρίας για να διορθώσουν τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ (ήθελε ρελέ τελικά) και να ισιώσουν το τιμόνι (για να μήν ηχεί η κόρνα) λόγω ευθυγράμμισης και έτσι σβήστηκαν οι όποιες βλάβες είχαν καταγραφεί. Εχθές έβαλα το διαγνωστικό μου (android bluetooth) για να δώ και δεν υπήρχε καμμία! ;?;?</t>

Άβαταρ μέλους
kostas
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ Απρ 06, 2017 2:21 pm

Re: Ρελαντί

Δημοσίευση από kostas » Παρ Οκτ 27, 2017 11:00 am

Τασο μηπως εχει να κανει με το υγραεριο? (σε φτωχο μειγμα η ρυθμιση) δουλεψε το λιγο με βενζινη να δεις αν το κανει η αλλαξε πρατηριο υγραεριου.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Εικόνα

Απάντηση