Σελίδα 1 από 1

προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 24, 2017 10:48 am
από psav75
Γειας σας ειμαι νεοσ κατοχοσ Niva μοντελο 2007 και θα ηθελα την φνωμη οποιου γνωριζει κατι
με το προβλημα που αντιμετοπιζω .
Γυρνωντας το κλειδη να βαλω μπροστα , ενω γυρναει η μιζα για να παρει μπροστα θελει επιμονο μιζαρισμα και παιξιμο του γκαζιου .
Επειδη μου λενε διαφορα μηπως γνωριζει κανεις που να εστιασω την προσοχη μου (αντλια βενζινης ? αισθητηρας πιεσεως ?)
ευχαριστω .

Re: προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 24, 2017 10:57 am
από kostas
Το check ανάβει? ακούς την αντλία στο γύρισμα του διακόπτη? παίζει να είναι και ο αισθητηρας εκκεντροφορου

Re: προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 24, 2017 11:00 am
από psav75
οχι το check δεν αναβει και αντλια δεν ακουω.

Re: προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 24, 2017 11:22 am
από kostas
Ξεκινάμε.... γυρίζοντας τον διακόπτη στην πρώτη θέση χωρίς να μιζαρεις ακόμα σου ανάβει το check? αυτό στο λέω για να δούμε αν λειτουργεί το λαμπάκι.Αν λειτουργεί καλώς τότε το πρόβλημα δεν είναι από αισθητήρα όποτε αντλία μίζα ηλεκτομηχανικά εξαρτήματα πρέπει να δεις.

Re: προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 24, 2017 1:59 pm
από DINOS
Στο δικό μου 2006 πριν 2 ημέρες το ίδιο πρόβλημα στην εκκίνηση, χωρίς άναμμα τσεκ. Αλλαγή αισθητήρα εκκεντροφόρου και όλα o.k.

Re: προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 30, 2017 11:51 pm
από alfaka
psav75 έγραψε:
Παρ Νοέμ 24, 2017 10:48 am
Γειας σας ειμαι νεοσ κατοχοσ Niva μοντελο 2007 και θα ηθελα την φνωμη οποιου γνωριζει κατι
με το προβλημα που αντιμετοπιζω .
Γυρνωντας το κλειδη να βαλω μπροστα , ενω γυρναει η μιζα για να παρει μπροστα θελει επιμονο μιζαρισμα και παιξιμο του γκαζιου .
Επειδη μου λενε διαφορα μηπως γνωριζει κανεις που να εστιασω την προσοχη μου (αντλια βενζινης ? αισθητηρας πιεσεως ?)
ευχαριστω .
Καλησπέρα. Άς έχουμε όλοι υπ' όψη μας την διαδικασία εκκίνησης των σημερινών αυτοκινήτων και μάλιστα των πολλαπλού ψεκασμού:
1) Γυρίζουμε το κλειδί στον διακόπτη έως την 1η σκάλα, οπότε ανάβει η λυχνία ελέγχου (check) προς επιβεβαίωση λειτουργίας και αμέσως σβήνει εάν όλα είναι καλά. Ταυτόχρονα ακούγεται ένα σύντομο βούϊσμα, το μοτεράκι της αντλίας βενζινης που στέλνει καύσιμο στην μπεκέρα, έναν σωλήνα ουσιαστικά, ώστε να αναπτυχθεί πίεση καυσίμου για να μπορέσουν να ψεκάσουν τα μπέκ, ΟΤΑΝ στη συνέχεια 2) γυρίσουμε το κλειδί στην μίζα για να ξεκινήσουμε τον κινητήρα. Ο χρόνος του 1ου βήματος, δευτερόλεπτα βέβαια, διαφέρει ελάχιστα σε κάθε μάρκα/μοντέλο κυρίως όμως είναι εμφανής όταν είναι κρύος ο κινητήρας και ιδίως ακίνητος αρκετές ώρες. Πιό συγκεκριμμένα, στο Νιβα, εάν είμαστε βιαστικοί και γυρίσουμε κατ' ευθείαν το κλειδί μιζάροντας, ακόμη και μετά από δύο ώρες ή τρείς ακινησιας, θέλει διπλό μιζάρισμα, φαινομενικά όμως. Διότι άσχετα εάν εμείς μιζάρουμε, το πρώτο βήμα θέλει τον χρόνο του να γίνη, δηλαδή, να γεμίση η αντλία την μπεκέρα, να αναπτύξη πίεση καυσίμου για να έχουν να ψεκάσουν τα μπέκ. Μικρή σημασία έχει λοιπόν το <<παίξιμο>> του γκαζιού και μόνο δίνοντας περισσότερο αέρα, που στην κρύα εκκινηση μάλλον <<κακό> κάνει. Καλά θα κάνουμε λοιπόν να ξεχάσουμε στα ψεκαστά αμάξια μας τις πρακτικές των καρμπυρατέρ!
Υ.Γ. Τα ανωτέρω δεν αναιρούν την πιθανότητα κάποιας δυσλειτουργίας ή βλάβης χωρίς ένδειξη της λυχνίας, ως ελέχθη πιό πάνω στον σχολιασμό. Είναι η ΚΑΝΟΝΙΚΗ λειτουργία.

Re: προβλημα στην εκινηση

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 06, 2017 10:42 am
από psav75
Ευχαριστω για την βοηθεια σας αλλαξα αισθητηρα εκεντροφορου και ολα καλα μπροστα με την μια .
Σφαιρα το εργαλειο!!!!!!!!!!