Σελίδα 1 από 1

Περη ψηκτηκου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 14, 2017 12:02 pm
από Makis
Χαιρετώ την ομάδα..προχθές έκανα ένα από τα καθιερωμένα σέρβις..μετρόνταν την αντιπηκτική ικανότητα του "ψιχτικου" υγρού έδειξε αρκετά χαμηλή -13.. Είχα "μαζιμου" "αντιψιχτικο" και ηπα να το "σιμπιροσο" στο δοχείο diastolis.me έκπληξη άκουσα να μούλοι πως μάλλον δεν τα γυρίζει τα νερά από εκεί ώστε να το trsviksi.. Ισχύ κάτι τέτοιο?δηλαδή πρέπει να αδειάσουμε όλα τα νερά και να τα ξαναβάλουμε???? Θα μας τρελάνει το νίβα αν ισχύει

Re: Περη ψηκτηκου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 14, 2017 1:05 pm
από kostas
Το τραβάει σε όλα τα συμπληρωματικα δοχεία συμβαίνει όταν ανοίγει η βαλβίδα της τάπας του ψυγείου παίρνει και δίνει και εξαερώνει από την τάπα του συμπληρωματικου στην 1 ατμοσφαίρα. Δες μετά από μερικές μέρες θα αλλάξει το χρώμα του επανέλαβε μετά από ένα μήνα.
Δουλειά μια και έξω είναι να πλυθεί όλο το κύκλωμα ξεβιδώνοντας το κάτω κολάρο και την βίδα στο μπλοκ του κινητήρα.


https://www.youtube.com/watch?v=EK7_GSpECNo

Re: Περη ψηκτηκου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 15, 2017 9:27 am
από Makis
Ευχάριστο πολύ κώστα..αυτό ήξερα και εγώ.ότι με τι διαστολή ανοίγει i βαλβίδα τις tapas προς το δοχείο διαστολής και όταν κρυώσει παίρνει πίσω τα υγρά από την υποπίεση που prokilite.ala έτσι πως μου tape με τρόμαξε..τα υγρά όλα έχουν αλλαχτεί 3 φορες στα 7 χρονια λόγο ζημιών.(φλάντζα,valvidosoupa,κολάρα)εξαέρωση αν θελήσω να κάνω,σε πιο σημείο βρίσκετε στο νίνα μας?

Re: Περη ψηκτηκου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 15, 2017 10:21 am
από kostas
Γενικός κανόνας για τις εξαερώσεις στα αυτοκίνητά είναι το πιο ψηλό σημείο.
στο niva πολλαπλού ψεκασμού βγάζεις το σωληνάκι μέχρι να φέρει παραφλου καθώς ακούς τον αέρα να φεύγει..

Εικόνα