Page 2 of 2

Re: Tακουνάτα πατούμενα

Posted: Fri Jan 26, 2018 2:33 pm
by Dulas
Την Δευτερα που πέρασε πήρα ένα set ζάντα λάστιχα μαμά.

Τελικά αυτό που κατάλαβα είναι ότι έκανα πολύ μεγάλη "μακακια" που δεν το είχα κάνει νωρίτερα και καθόμουν και ξεχαρβάλωνα το αμάξι δίχως λόγο.

Μία πρόχειρη περιγραφή από ότι είδα έως σήμερα με τα μαμά.

Φόρεσα αυτά τελικά και όχι τα kama 511 που συζητάγαμε, γιατί δεν τα είχε ετοιμοπαράδοτα.
http://anvelope-rusia.ro/images/voltyre ... 85-p-3.jpg

Με το που άλλαξα κατάλαβα αμέσως την διαφορά στο βάρος μιας και τα 195/80/15 μαζί με τη ζάντα έχει εύκολα πολύ περισσότερο βάρος, όσο ζορίστηκα να πιάσω δύο μαζί μαμά, ήταν το ένα μόνο του.

Τα φοράω βγαίνω στο δρόμο, αρχίζω 1-2-3-4-5η... άλλη άνεση το αμάξι Δεν το συζητάω για τιμόνι, αλλου.

Ιδέα μου λέω θα είναι... κάνω να πιάσω βουνό, με το που πάτησα χώμα, δεν πήγα 20 μετρα... έμεινα "μακακας"...

Τέτοια απορρόφηση στη πετρα, τέτοιο διάβασμα ανάρτησης, και απαλό πέρασμα με Km από κοτρόνες κτλ δεν το περίμενα.

Μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο.

Σημεία που πέρναγα πριν και ξηλωνόταν το σύμπαν που με το ζόρι πέρναγα με 30, πέρναγα τώρα με 50-60 εύκολα και χωρίς να διαλύεται ο τόπος.

Από την Δευτερα μέχρι τώρα που γύρισα πάλι από βουνό έγραψαν περίπου 300Km χώμα (έχω άδεια όλη την εβδομάδα και το περπατάω σχεδόν κάθε μέρα βουνό) δεν μπορώ ακόμα να το χωνέψω το ποσο όμορφα τσουλάει στο χώμα.

Στην άσφαλτο ακούγεται μεν αλλά όχι όπως τα παλιά που δεν μίλαγες μετά τα 30Km/η.

Το μόνο που ήθελαν οι ζάντες ήταν ότι ενώ είναι για tubeless το λάστιχο επειδή είναι με σαμπρέλα δεν μπαίνει, και οι βαλβίδα δεν χώραγε και χρειάστηκε λίγο άνοιγμα η τρύπα με τρυπάνι και καθάρισμα λίγο τα γρέζια, 10 λεπτά δουλειά δηλαδή.

Μπορεί να είναι λίγο άσχημο στο μάτι στο σύνολο γιατί το είχα συνηθίσει με τις τακουνάρες και πιο φαρδύ, αλλα αυτό που κατέληξα είναι ότι ο Ρώσος ξέρει πολλά, δεν είναι τυχαία το τι βγάζει και φοράει.

Re: Tακουνάτα πατούμενα

Posted: Mon Jan 29, 2018 12:39 pm
by kostas
Καλορίζικα έμενα μου αρέσει πιο πολύ το niva να είναι με μαμά χαρακτήρα να τα χαρείς!

Re: Tακουνάτα πατούμενα

Posted: Thu Feb 08, 2018 11:40 pm
by polyteknos
Dulas wrote:
Fri Jan 26, 2018 2:33 pm
Το μόνο που ήθελαν οι ζάντες ήταν ότι ενώ είναι για tubeless το λάστιχο επειδή είναι με σαμπρέλα δεν μπαίνει, και οι βαλβίδα δεν χώραγε και χρειάστηκε λίγο άνοιγμα η τρύπα με τρυπάνι και καθάρισμα λίγο τα γρέζια, 10 λεπτά δουλειά δηλαδή.
δηλαδή τα λάστιχα αυτά θελουν σαμπρελα ή όχι ?
γιατι ναι μεν μεγάλωσες την τρυπα της ζαντας αλλα για να βαλεις βαλβιδες για tubeless λαστιχο ή για να χωρεσουν οι βαλβιδες της σαμπρέλας ? ευχαριστω ....

Re: Tακουνάτα πατούμενα

Posted: Sun Feb 11, 2018 10:00 am
by Dulas
Τα λάστιχα είναι για να δουλεύουν με σαμπρέλα, χωρίς σαμπρέλα δεν στεγανοποιούν στη ζάντα και χάνουν, μπορεί την ώρα που τα μοντάρουν να φαίνονται εντάξει χωρίς σαμπρέλα, αλλά στο πρώτο κοπάνημα χάνουν το αέρα μία και έξω.

Οι βαλβίδες της σαμπρέλας είναι μεγαλύτερες από τις βαλβίδες για λάστιχα tubeless, οπότε η ζάντα χρειάστηκε λίγο άνοιγμα με το τρυπάνι να περάσουν οι βαλβίδες της σαμπρέλας.

Re: Tακουνάτα πατούμενα

Posted: Tue Jun 12, 2018 10:07 pm
by alfaka
Επι του θέματος των τρακτερωτών ή λάσπης ελαστικών θέλω να ρωτήσω γνώμες για ένα ζεύγος ζάντας/ελαστικού σχετικά με την προσαρμοστικότητά του στο Νίβα, δηλαδή εάν βρίσκει ποτέ (σε κάποιες φάσεις) στο αμάξι. Πρόκειται για το KUMHO KL71 195/80R15 σε ζάντα 15" ΚΙΑ, το οποίο μου αρέσει πολύ διότι εκτός της λάσπης και εκτός δρόμου έχει πολύ καλές επιδόσεις και στον δρόμο, στεγνό και βρεγμένο, επομένως δεν με απασχολεί η εναλλαγή (ζαντο)ελαστικών για χρήση εκτός δρόμου. Η ανησυχία μου είναι εάν βρίσκουν τα λάστιχα σε <<μαμά>> Νίβα, οπότε θα χρειασθώ άμεσο ψήλωμα. Θεωρητικά (και κατά 98% πρακτικά) η διάμετρος του τροχού είναι 692,9 χιλ, (69,3 εκ), έναντι της μαμίσιας (185/75/16) 683,8 χιλ (68,4 εκ) και 686,3 χιλ (68,63 εκ) της (175/80/16). Οι διαφορές διαμέτρων είναι αμελητέες, μένει μόνον η διαφορά του όφσετ! ??? Εμπειρία κανείς;