Καλημέρα! Με ένα γρήγορο ψάξιμο στον Πειραιά έχει: http://kmmb.gr/db/product_info.php?cPat ... ch224sbf26
Στο πιατέλο κόβει την χούφτα που αγγαλιαζει το ψαλίδι τώρα αυτό πόσο αλλάζει την μηχανική αντοχή δεν ξέρω φαίνεται καλλίτερα αν δεις το βιντεο στον άλλο τροχό.
Light ψήλωμα 3-4 πόντων
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 14, 2017 2:54 pm
Re: Light ψήλωμα 3-4 πόντων
το πρόβλημα που θέλει να αποφύγει ο μάστορας στο βίντεο περιγράφεται εδώ και είναι το "κλείδωμα" του ακρόμπαρου με την βάση της αντιστρεπτικήςalfaka έγραψε: ↑Κυρ Νοέμ 19, 2017 9:34 pmΚαλησπέρα Κώστα και οι λοιποί. Στο βίντεο ό τεχνίτης και στα δύο πιατέλα- βάσεις του ελατηρίου κάτι κόβει με τον τροχό στο 0,58 - 1,01 λεπτά για το δεξί και μετά ακολούθως για το αριστερό. Τι κόβει ακριβώς και πόσο όμως, είναι βασικό και δεν το δείχνει καθόλου. Επίσης ερώτηση πρός άπαντας: τα δακτυλίδια παρεμβολής απο ερταλόν πού τα βρίσκουμε και τι τιμή έχουν περίπου;
http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=1659
γιαυτό και κάνει το "χειρουργείο "" στην βάση της αντιστρεπτικής

-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 16, 2017 11:01 am
Re: Light ψήλωμα 3-4 πόντων
Απο την εμπειρία ας πόσο μπορεί να κοστίσει ένα ψήλωμα 3-4 cm με ποιοτικά αμορτισέρ-προσθήκη όπως το κάνει ο μάστορας στο βιντεάκι?
Re: Light ψήλωμα 3-4 πόντων
Γύρω στα 300 ευρώ.gazotenekes έγραψε: ↑Τετ Νοέμ 29, 2017 2:34 pmΑπο την εμπειρία ας πόσο μπορεί να κοστίσει ένα ψήλωμα 3-4 cm με ποιοτικά αμορτισέρ-προσθήκη όπως το κάνει ο μάστορας στο βιντεάκι?
Re: Light ψήλωμα 3-4 πόντων
Καλησπέρα σας. Απ' ότι θυμάμαι απ' τις σχετικές με το θέμα <<ψήλωμα>> δημοσιεύσεις του παλιού συντρόφου Xristost, απο τις 3 μεθόδους ψηλώματος, ήτοι την προσθήκη αποστάτη στο πιατέλο κάτωθεν του ελατηρίου, την προσθήκη αποστάτη - δακτυλίου στο άνω ψαλίδι άνωθεν του ελατηρίου και την αντικατάσταση των ελατηρίων με άλλα μακρύτερα, συνήθως του Chevy Niva, μόνον η πρώτη προκαλεί το ανωτέρω πρόβλημα. Ως εκ τούτου λοιπόν ποιές δυνατότητες έχουμε να χρησιμοποιήσουμε τις άλλες δύο, ιδιαιτέρως την δεύτερη ως μάλλον ευθηνότερη; Και προσωπικώς αυτήν είχα στον νού μου όταν ερώτησα για την διαθεσιμότητα των δακτυλίων ερταλόν και την τιμή τους. Επίσης έχω υπ' όψιν μου ένα κατάστημα - συνεργείο αναρτήσεων στον Ν. Κόσμο που διαθέτει έτοιμους, διαμορφωμένους αποστάτες. Δεν γνωρίζω όμως αφ' ενός τιμές, αφ' ετέρου εάν προορίζονται για το πιατέλο ή για το άνω ψαλίδι. Επίσης αναρωτώμαι εάν το οικείο εν Αμφιάλη συνεργείο διαθέτει επίσης αυτούς τους αποστάτες, εκτός των ελατηρίων του Chevy Niva.Τι νομίζετε; Αναμένω απαντήσεις/ διορθώσεις/ γνώμες κ.λ.π.dimitris_patra έγραψε: ↑Τετ Νοέμ 22, 2017 9:08 pmτο πρόβλημα που θέλει να αποφύγει ο μάστορας στο βίντεο περιγράφεται εδώ και είναι το "κλείδωμα" του ακρόμπαρου με την βάση της αντιστρεπτικήςalfaka έγραψε: ↑Κυρ Νοέμ 19, 2017 9:34 pmΚαλησπέρα Κώστα και οι λοιποί. Στο βίντεο ό τεχνίτης και στα δύο πιατέλα- βάσεις του ελατηρίου κάτι κόβει με τον τροχό στο 0,58 - 1,01 λεπτά για το δεξί και μετά ακολούθως για το αριστερό. Τι κόβει ακριβώς και πόσο όμως, είναι βασικό και δεν το δείχνει καθόλου. Επίσης ερώτηση πρός άπαντας: τα δακτυλίδια παρεμβολής απο ερταλόν πού τα βρίσκουμε και τι τιμή έχουν περίπου;
http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=1659
γιαυτό και κάνει το "χειρουργείο "" στην βάση της αντιστρεπτικής
![]()
Re: Light ψήλωμα 3-4 πόντων
Καλημερα και καλη χρονια.
Στον δευτερο τροπο θα χρειαστεις προσθηκες απο ερταλον η ετοιμες ρωσσικες για μπρος- πισω,ανωθεν των ελλατηριων και προσθηκες για το ανω μπαλακι μπροστα.Εγω ετσι εχω τουλαχιστον στο δικο μου.Τωρα αν θελεις να εισαι 1000% σωστος ρυθμιζομενη παναρ και μακρυτερα μαρκουτσια φρενων.Θα τα βρεις στον Τασο ολα αυτα.Και παλι καλη χρονια σε ολους
Στον δευτερο τροπο θα χρειαστεις προσθηκες απο ερταλον η ετοιμες ρωσσικες για μπρος- πισω,ανωθεν των ελλατηριων και προσθηκες για το ανω μπαλακι μπροστα.Εγω ετσι εχω τουλαχιστον στο δικο μου.Τωρα αν θελεις να εισαι 1000% σωστος ρυθμιζομενη παναρ και μακρυτερα μαρκουτσια φρενων.Θα τα βρεις στον Τασο ολα αυτα.Και παλι καλη χρονια σε ολους