Κώστα, τα δυο κιτ απο το ebay φαίνονται ίδια, αυτό απο την Βουλγαρία φαίνεται πιο πλήρες σαν κιτ με ρυθμιζόμενη παναρ και τις εγκάρσιες μπαρες κλπ για αυτοκίνητα έως το 2009 - το δικό μου ειναι 2006, το κιτ απο την Ρωσία έχει και αμορτισερ μέσα. Ποιο, κατα την γνώμη σας όμως είναι καλύτερο? Σκέφτομαι κι εγώ να το ψηλώσω 4εκ και ψάχνομαι.kostas wrote: ↑Sat Nov 16, 2019 9:59 amυπάρχουν έτοιμα κιτ στο διαδίκτυο χωρίς να αλλάξεις ελατήρια και μέγεθος αμορτισέρ
http://bhv-bg.com/gr/suspension-lift-co ... p1496.html
https://www.russian4x4.de/en-ersatzteile-73/
https://www.ebay.ca/itm/Lada-Niva-Lift- ... 3260843001
https://www.ebay.com/itm/Complete-Level ... 2546691941
Αλλαγή αναρτήσεων
Re: Αλλαγή αναρτήσεων
Last edited by makfrag on Sun Nov 24, 2019 9:32 am, edited 1 time in total.
Re: Αλλαγή αναρτήσεων
Η διαφορά θα είναι στην τιμή , εαν βάλεις ελατήρια θα σου κοστίσει περισσότερο, επίσης τα ελατήρια σαν aftermarket δεν θα έχουν πιθανώς τα ίδια χαρακτηριστικά με τα μαμα , σκληρότητα κλπ, μπορεί να είναι καλύτερα μπορεί να είναι και χειρότερα όμωςVaggelis D wrote: ↑Sat Nov 23, 2019 12:39 amΝα ρωτήσω κάτι.. Να βάλω 4cm προσθήκες στα μαμισια ελατήρια η να βάλω 4cm μεγαλύτερα ελατήρια; έχει κάποια διαφορά το ένα απ'το άλλο; (η αναρτήσεις μου θα είναι Monroe adventure)
Re: Αλλαγή αναρτήσεων
το κιτ από Βουλγαρια αν δεις τις οδηγίες εγκατάστασης δείχνει τα niva με κάθετα αμορτισέρ... πιστεύω πάντως πως με μακρύτερα αμορτισέρ (πόσο μακριά αραγε?) μπαίνει και στα δικά μας όπως είδες θέλει να ηλεκτροκοληθουν βάσεις στον πίσω άξονα.makfrag wrote: ↑Sun Nov 24, 2019 9:19 amΚώστα, τα δυο κιτ απο το ebay φαίνονται ίδια, αυτό απο την Βουλγαρία φαίνεται πιο πλήρες σαν κιτ με ρυθμιζόμενη παναρ και τις εγκάρσιες μπαρες κλπ για αυτοκίνητα έως το 2009 - το δικό μου ειναι 2006, το κιτ απο την Ρωσία έχει και αμορτισερ μέσα. Ποιο, κατα την γνώμη σας όμως είναι καλύτερο? Σκέφτομαι κι εγώ να το ψηλώσω 4εκ και ψάχνομαι.kostas wrote: ↑Sat Nov 16, 2019 9:59 amυπάρχουν έτοιμα κιτ στο διαδίκτυο χωρίς να αλλάξεις ελατήρια και μέγεθος αμορτισέρ
http://bhv-bg.com/gr/suspension-lift-co ... p1496.html
https://www.russian4x4.de/en-ersatzteile-73/
https://www.ebay.ca/itm/Lada-Niva-Lift- ... 3260843001
https://www.ebay.com/itm/Complete-Level ... 2546691941
Το κιτ από Γερμανία www.russian4x4.de φαίνεται καλή και οικονομική λύση γιατί δεν θέλει ιδιαίτερες μετατροπές και λιγότερο ρίσκο.
Re: Αλλαγή αναρτήσεων
Υποψιάζομαι ότι το κιτ απο Βουλγαρία με τις νεες βάσεις που ηλεκτροκολούνται στον πίσω άξονα μετατρέπει τα δικά μας αυτοκίνητα να έχουν κάθετα αμορτισερ. Φίλος το έχει βάλει στο δικό του αμάξι πάντως και μπήκε μια χαρά. 
Άντε και πες ότι το ψηλώσαμε....πως θα φέρουμε τον πίσω άξονα να ευθυγραμμιστεί χωρίς ρυθμιζόμενη πανάρ? Μπορεί βέβαια να γίνει μετατροπή και στην δική μας σε ρυθμιζόμενη...

Άντε και πες ότι το ψηλώσαμε....πως θα φέρουμε τον πίσω άξονα να ευθυγραμμιστεί χωρίς ρυθμιζόμενη πανάρ? Μπορεί βέβαια να γίνει μετατροπή και στην δική μας σε ρυθμιζόμενη...
Re: Αλλαγή αναρτήσεων
Γίνεται ρυθμιζόμενη την κόβεις και ηλεκτροκολας δυο παξιμάδια και περνάς ντιζα
θέλουν και τα υπόλοιπα μπαράκια όμως.....

και τα μπαράκια

θέλουν και τα υπόλοιπα μπαράκια όμως.....

και τα μπαράκια

Re: Αλλαγή αναρτήσεων
Κώστα, νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί ένα thread - οδηγός ψηλώματος με όλες τις απαραίτητες μετατροπές για την ευρυθμη λειτουργία του αμαξιού. Γιατί έχω την εντύπωση ότι πολλές φορές τα ψηλώματα είναι λίγο ότι να'ναι και μετά αρχίζουν τα παρατράγουδα.....
Re: Αλλαγή αναρτήσεων
Μάλλον τελικά είναι το καλύτερο ψήλωμα καθως δεν δημιουργεί κάποια δυσλειτουργία στα διαφορικά ή στους κεντρικούς άξονες ή στους εσωτερικούς μπιλιοφόρους του μπροστινού διαφορικού.

























