ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Συντονιστής: Moderators

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό karavas την Παρ 04 Μάιος, 2012 11:11 am

tsep έγραψε:εαν και στην δικη μου περιπτωση (μονου ψεκασμου και εμενα)δεν χρειαστηκε καλιμπραρισμα μετα απο 1000 km μιας και ολα φαινονται να δουλευουν σωστα...



με το μάτι;
όλοι η τεχνίτες λένε στα 1000 ρύθμιση και αλλαγή φίλτρο αέρα στου μονού ψεκασμού....

με αυτα που γραφεις ΕΣΥ εκτιθεσαι..!!
εγω δεν το συνεχιζω και αφηνω τα γραφομενα ως εχουν..... δουλεια σου ειναι, να καθαριζεις το φορουμ!! και ασε εμενα να εκτίθεμαι!!
karavas
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 11
Εγγραφη: Τρί 04 Μαρ, 2008 9:10 pm
Τοποθεσια: θεσσαλονικη

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό LEONARDOS την Παρ 04 Μάιος, 2012 12:54 pm

karavas έγραψε:
tsep έγραψε:εαν και στην δικη μου περιπτωση (μονου ψεκασμου και εμενα)δεν χρειαστηκε καλιμπραρισμα μετα απο 1000 km μιας και ολα φαινονται να δουλευουν σωστα...



με το μάτι;
όλοι η τεχνίτες λένε στα 1000 ρύθμιση και αλλαγή φίλτρο αέρα στου μονού ψεκασμού....

με αυτα που γραφεις ΕΣΥ εκτιθεσαι..!!
εγω δεν το συνεχιζω και αφηνω τα γραφομενα ως εχουν..... δουλεια σου ειναι, να καθαριζεις το φορουμ!! και ασε εμενα να εκτίθεμαι!!

Ειλικρινά ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω,αυτόν τον "ας τον πούμε" τσαμπουκά λόγου....Υπάρχει τελευταία,κάτι στο παρασκήνιο που να δικαιολογεί αυτή την ενταση???Μέχρι στιγμής (εδώ και πολλά χρόνια)εχουμε καταφέρει να κρατάμε τους τόνους χαμηλούς και ν ανταλλάσουμε πληροφορίες και απόψεις σε φιλικό επίπεδο.Παρακαλώ ΜΗ το αλλάζετε.........
Άβαταρ μέλους
LEONARDOS
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 609
Εγγραφη: Παρ 23 Φεβ, 2007 9:08 pm
Τοποθεσια: ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΝΔΡΑΣ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό kostas την Παρ 04 Μάιος, 2012 3:08 pm

με το ματι με το αυτι με την αφη καταλαβαινεις πολλα στο niva αναλογα την σχεση μας μαζι του!
Τωρα στα υπολοιπα συμφωνω με τον Συντροφο Λεοναρδο.
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
Άβαταρ μέλους
kostas
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 821
Εγγραφη: Παρ 22 Σεπ, 2006 4:48 pm
Τοποθεσια: Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό vagelis 57 την Παρ 04 Μάιος, 2012 4:51 pm

καλησπερα εαν δεν συμφονουμε με τις προτροπες των φιλων του φορουμ ειτε με τις απαντησεις τους απλα δεν τις ακολουθουμε δεν κερδιζουμε κατι εμεις και σιγουρα το φορουμ που μας φιλοξενει με το να ανεβαζουμε τους τονους και αναφερομε στον Κο καραβα ο οποιος αν θυμαμαι καλα ειχε καποιες αποριες εαν δεν του λυθηκανε δεν ειναι αυτος λογος να λεμε κουβεντες που τις διαβαζουν πολλοι οσο για τον φιλο ΤΣΕΠ νομιζω οτι οι παρενεσεις ηταν ευγενεστατες και στο πνευμα που παντα τον διακατεχει αφηστε λοιπον τους λεονταρισμους οπως λεει και ο λεοναρδος και ιδιως οι πιο φρεσκοι στο φορουμ αποκομιστε οτι καλο μπορειτε και ειναι πολλα αυτα αλλιως (το κουβαδακι σας και στην πιο κατω παραλια) εδω ειμαστε καλα μεταξυ μας οποιος δεν κολλαει ασ μενει ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ . και παλι καλησπερα.......
(vagelis athanasiadis)
vagelis 57
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: Πέμ 09 Φεβ, 2012 6:27 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό Forum Admin την Σάβ 05 Μάιος, 2012 7:12 pm

karavas έγραψε:
tsep έγραψε:εαν και στην δικη μου περιπτωση (μονου ψεκασμου και εμενα)δεν χρειαστηκε καλιμπραρισμα μετα απο 1000 km μιας και ολα φαινονται να δουλευουν σωστα...



με το μάτι;
όλοι η τεχνίτες λένε στα 1000 ρύθμιση και αλλαγή φίλτρο αέρα στου μονού ψεκασμού....

με αυτα που γραφεις ΕΣΥ εκτιθεσαι..!!
εγω δεν το συνεχιζω και αφηνω τα γραφομενα ως εχουν..... δουλεια σου ειναι, να καθαριζεις το φορουμ!! και ασε εμενα να εκτίθεμαι!!


ειναι δευτερη φορα που κανεις επιθετικη-απρεπη καταχωριση.....
εχεις μια κιτρινη καρτα για αυτο
κοιτα να χαλαρωσεις και ασε της υποδειξης και τους χαρακτηρισμους
αλλη κιτρινη δεν εχει....
Forum Admin
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 15
Εγγραφη: Δευτ 12 Ιούλ, 2004 11:54 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filipposk21 την Κυρ 06 Μάιος, 2012 3:32 pm

Αναφερω και εγω τις πρωτες εμπειριες μου απο το υγραεριο.ολα καλα με το αυτοκινητο δοξα τον θεο!ενα θεματακι εχω μονο!οταν ειναι το αυτοκινητο σταματημενο και παω να το ξεκινησω με λιγο γκαζακι ειναι ολα νορμαλ.σε ανηφορες τσιμποντας λιγο παραπανο το γκαζι (οταν λεω λιγο ελαχιστο δεν το παω στο πατωμα) το αμαξι κανει σαν να μπουκωνει λιγο!στην αρχη ηταν πολυ ενοχλητικο.τωρα το εχω στον νου μου και προσεχω να του δινω στροφες με σιγανοτερο ρυθμο(οχι δηλαδη με αποτομο πατημα) και δεν εχει προβλημα!κανω κατι λαθος η πρεπει να ψαξω μηπως εχει καποιο θεμα το αυτοκινητο?επισης μαλλον ειναι η ιδεα μου αλλα σε πορεια σε σχετικα φυσιολογικες τιμες στροφων 3500 κ 4000 στροφες και 3 η τεταρτη σχεση το αμαξι μου φαινεται ποιο ζωντανο!συμφωνα με αυτα που διαβαζω ομως αυτο δεν ειναι δυνατον γιατι με το υγραεριο η αποδοση του αυτοκινητου πεφτει δεν βελτιωνεται!
Άβαταρ μέλους
filipposk21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 73
Εγγραφη: Πέμ 15 Μάιος, 2008 9:18 pm
Τοποθεσια: μενιδι

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό tsep την Δευτ 07 Μάιος, 2012 6:59 pm

δεν υπαρχει κανενας λογος να το πηγαινεις ετσι χαλαρα....οδηγα κανονικα....
μετα απο καποια χιλομετρα (συνηθως 1000) στα πολλαπλου ψεκασμου πας για ρυθμιση για τετοια προβληματα σαν και αυτα που αναφερεις διορθονονται...!!
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3975
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό morths21 την Δευτ 07 Μάιος, 2012 9:51 pm

filipposk21 έγραψε:Αναφερω και εγω τις πρωτες εμπειριες μου απο το υγραεριο.ολα καλα με το αυτοκινητο δοξα τον θεο!ενα θεματακι εχω μονο!οταν ειναι το αυτοκινητο σταματημενο και παω να το ξεκινησω με λιγο γκαζακι ειναι ολα νορμαλ.σε ανηφορες τσιμποντας λιγο παραπανο το γκαζι (οταν λεω λιγο ελαχιστο δεν το παω στο πατωμα) το αμαξι κανει σαν να μπουκωνει λιγο!στην αρχη ηταν πολυ ενοχλητικο.τωρα το εχω στον νου μου και προσεχω να του δινω στροφες με σιγανοτερο ρυθμο(οχι δηλαδη με αποτομο πατημα) και δεν εχει προβλημα!κανω κατι λαθος η πρεπει να ψαξω μηπως εχει καποιο θεμα το αυτοκινητο?επισης μαλλον ειναι η ιδεα μου αλλα σε πορεια σε σχετικα φυσιολογικες τιμες στροφων 3500 κ 4000 στροφες και 3 η τεταρτη σχεση το αμαξι μου φαινεται ποιο ζωντανο!συμφωνα με αυτα που διαβαζω ομως αυτο δεν ειναι δυνατον γιατι με το υγραεριο η αποδοση του αυτοκινητου πεφτει δεν βελτιωνεται!


H αποδοση με υγραεριο πεφτει??Που το διαβασες αυτο?Προσωπικα το νιβα μου παει καλυτερα με το υγραεριο παρα με βενζινα και μαλλον αυτο εχει να κανει με τα παραπανω οκτανια που εχει το υγραεριο πιστευω και την σωστη ρυθμιση του συστηματος...
ΚΛΕΠΑ ΟΡΕΙΝΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
http://www.youtube.com/watch?v=7jFHWSlwJ58
Αντώνης Π.
Άβαταρ μέλους
morths21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 859
Εγγραφη: Πέμ 14 Φεβ, 2008 6:31 pm
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΛΕΠΑ

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό Θέμελης την Τρί 08 Μάιος, 2012 12:15 pm

καλημέρα,

Το υγραέριο σαν καύσιμο έχει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση από την βενζίνη, βασικά για δύο λόγους.
1. Η έλειψη θείου και μιά σειρά υλικών που βρίσκονται σαν "πρόσθετα" στη βενζίνη, απορρίπτονται διότι δεν καίγονται.
2. Λόγω της φύσης του, αναμιγνύεται καλύτερα με τον αέρα και έτσι έχει ομοιόμορφη κατανομή στην πλήρωση του θαλάμου καύσης.

Παραπάνω ανέφερα τα δύο σπουδαιότερα χαρακτηριστικά του υγραερίου, όπως αναφέρονται στη θεωρία, υπάρχει μεγάλη λίστα. Τώρα για να ανταποκρίνονται σαν εφαρμογή και στο αυτοκίνητο, συντρέχουν μερικά φανερά "μυστικά" τεχνικά βεβαίως.
Το πρόγραμμα του εγκεφάλου και η εφαρμογή στο αυτοκίνητο, η γενική κατάσταση του αυτοκινήτου, η εγκατάσταση και τα ειδικά μυστικά των μηχανικών εγκαταστατών.
Συνεπώς, μη έχοντας αμφιβολία για το τι αισθάνεται ο οδηγός όταν οδηγεί το όχημα με υγραέριο, αν εξακολουθεί να υπάρχει θέμα, αυτό βρίσκεται στον τρόπο - στο πως και όχι στο καύσιμο. Δεδομένα πρέπει να θεωρούνται, η ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα, οι μικρότεροι ρύποι στο περιβάλον - θέμα που ενεργειακά παραθεωρείται - τα λιγότερα κατάλιπα προϊόντα καύσης στον κινητήρα, τον καταλύτη κλπ.

Δείτε έναν πίνακα με αποδόσεις κλασικών υγρών καυσίμων. Παρατηρείστε ότι το μικτό υγραέριο αυτό που καίμε στα αυτοκίνητά μας είναι ενεργειακά στην κορυφή από πλευράς ενεργειακής απόδοσης.

ΚΑΥΣΙΜΟ ΘΕΡΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΩΦΕΛΙΜΗ ΘΕΡΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

ΠΡΟΠΑΝΙΟ 11.000 Kcal/Kg 95% 10.450 Kcal/Kg
ΒΟΥΤΑΝΙΟ 10.900 Kcal/Kg 95% 10.355 Kcal/Kg
ΜΙΓΜΑ 10.920 Kcal/Kg 95% 10.374 Kcal/Kg
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ 8.200 Kcal/Lt 80% 6.560 Kcal/Lt
ΜΑΖΟΥΤ 1500 9.350 Kcal/Kg 80% 7.480 Kcal/Kg
ΜΑΖΟΥΤ 3500 9.250 Kcal/Kg 80% 7.400 Kcal/Kg

ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
1 Kg υγραερίου 1,60 Lt πετρελαίου
1,39 Kg μαζούτ 1500
1,40 Kg μαζούτ 3500

Θεωρητικά η θερμική απόδοση της βενζίνης είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με του πετρελαίου. Στην πράξη όμως, συμβαίνει το αντίθετο, καθώς για να επιτευχθεί η ίδια τιμή έργου στους diesel απαιτείται μικρότερη ποσότητα καυσίμου η οποία συνεπάγεται σε μικρότερη κατανάλωση. Yστερούν δηλαδή στον τομέα της ειδικής ισχύος (ίπποι/λίτρο) αλλά υπερτερούν στην ειδική κατανάλωση καυσίμου(απόδοση / κατανάλωση).

Οι λόγοι που οδηγούν στην παραπάνω αυξημένη ενεργειακή απόδοση του υγραερίου και στην εξοικονόμηση ενέργειας από τη χρήση του είναι οι εξής :

Η υψηλή θερμογόνος δύναμή, κατά 50% μεγαλύτερη αυτής του πετρελαίου.

Η έλλειψη θείου από το υγραέριο και συνεπώς η μη ύπαρξη οξειδίων του θείου στα καυσαέρια επιτρέπει τη χρήση συστημάτων ανάκτησης θερμότητας χωρίς τον κίνδυνο διαβρώσεων. Στα αυτοκίνητα και στον τρόπο εγκατάστασης η ανάκτηση θερμότητας - ακόμη - δεν είναι χρήσιμη, η τουλάχιστον δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη.

Ελπίζω να μην μακρυγόρησα και πιό πολύ να μην σας μπέρδεψα.

Θέμελης
Τελευταία επεξεργασία απο Θέμελης την Τρί 08 Μάιος, 2012 12:21 pm, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
φίλος μα και εχθρός του καλού είναι το καλύτερο !
Άβαταρ μέλους
Θέμελης
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφη: Σάβ 20 Σεπ, 2008 7:02 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filipposk21 την Τρί 08 Μάιος, 2012 12:19 pm

H αποδοση με υγραεριο πεφτει??Που το διαβασες αυτο?Προσωπικα το νιβα μου παει καλυτερα με το υγραεριο παρα με βενζινα και μαλλον αυτο εχει να κανει με τα παραπανω οκτανια που εχει το υγραεριο πιστευω και την σωστη ρυθμιση του συστηματος...[/quote]



απο οτιηξερα θεωριτηκα η αποδοση πεφτει διοτι.οταν η βενζινη εξαερωνεται, ο θαλαμος καυσης ψυχεται.το υγραεριο δεν το κανει αυτο.(αυτο ειχα δια βασει)
επειτα κατι που στο μυαλο μου φανηκε να το επιβεβαιωνει αλλα ειναι αποκλειστικα δκη μου σκεψη οποτε δεν ειναι και σιγουρα σωστη ειναι ο τυπος για την αποδοση μιας θερμικης μηχανης που αποτελειται απο ενα κλασμα. ο παρανομαστης ειναι σταθερος αριθμος και συγκεκριμενος για καθε μηχανη.κλασμα λοιπον με σταθερο παρανομαστη μεγαλωνει οσο μεγαλωνει ο αριθμητης του.στον αριθμητη του κλασματος υπαρχει μια διαφορα θερμοκρασιων.η τελικη θερμοκρασια μειων της αρχικης!ηβενζινη αρχικα ψυχει τον χωρο και επειτα αναπτυσει μεγαλη θερμοκρασια.συνεπως η διαφορα ειναι μεγαλη ο αριθμητης ειναι μεγαλος το κλασμα μεγαλο αρα και η αποδοση μεγαλη.και το γνωστο σε ολους μας νιτρο αυτη την λογικη χρησιμοποιει.το αζωτο εκτος απο εξαιρετικα εφλεκτο ειναι απο την φυση του σε πολυ χαμηλη θερμοκρασια (το υγρο αζωτο χρησιμοποιηται ακομα και για αμεση καταψυξη) δημιουργει μια ακομα μεγαλυτερη διαφορα θερμοκρασια που εχει σαν αποτελεσμα μεγαλη αποδοση.συμφωνω λοιπον με αυτο και εντελος θεωρητικα το υγραεριο δεν δικαιολογειται να εχει μεγαλυερη αποδοση



αποδοση =Qh-Qc/Qh
Άβαταρ μέλους
filipposk21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 73
Εγγραφη: Πέμ 15 Μάιος, 2008 9:18 pm
Τοποθεσια: μενιδι

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό vagelis 57 την Τρί 08 Μάιος, 2012 7:01 pm

Στη (θεωρια) λιγο πολυ εχετε δικιο ΑΛΛΑ στην πραξη τα πραγματα διαφερουν πολυ , αν ηταν τα πραγματα οπως τα λετε 1) γιατι στις πολυκατοικιες που αλλαζουν καυστηρα με αλλον αεριου ανεβαζουν την θερμοκρασια λειτουργιας για να εχουν την ιδια αποδοση με το πετρελαιο και αυξανετε η καταναλωση σε λιτρα (Κερδος η χαμηλωτερη τιμη) 2) τα αυτοκινητα που βαζουν αεριο γιατι ανεβαινει η καταναλωση 1-2 λιτρα στα 100 απο την βενζινη και εχει μικροτερη αποδοση με φορτιο και στις ανηφορες (κερδος η χαμηλωτερη τιμη) ο λογος ειναι κυριοι οτι εξω απο τις ιδανικες συνθηκες των εγαστηριων στην πραξη το αεριο εχει χαμηλωτερη θερμαντικη αποδοση και απο τη βενζινη και απο το πετρελαιο ισως γιατι ειναι πιο πτυτικο δεν ειμαι χημικος αλλα η πραξη αυτα δειχνει επισης η αναλογια προπανιο/βουτανιο που τελευταια εχει αλλαξει με γνωμονα το κερδος εχει δημιουργησει πολλα προβληματα στα αυτοκινητα οσο γιατην ερωτηση του φιλλιπου για το κομπιασμα στις ανηφορες οι περισσοεροι εγκαταστατες προσπαθουν να ρυθμησουνε το αυτοκινητο στατικα το σωστοτερο θα ηταν μεσω bluetooth ο ιδιοκτητης να οδηγει οπως συνηθηζει και διπλα ο μηχανικος να φερνει τις παραμετρους κοντα σαυτες της βενζινης .
(vagelis athanasiadis)
vagelis 57
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: Πέμ 09 Φεβ, 2012 6:27 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό Θέμελης την Πέμ 10 Μάιος, 2012 8:22 pm

Καλησπέρα,
Έχεις μείνει πίσω, η γενιά των συστημάτων που τοποθετούνται σήμερα δεν παρουσιάζουν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με αυτήν της βενζίνης, μιλώντας βέβαια για συστήματα που έχουν εγκατασταθεί εκ των υστέρων σε όχημα.
Υπάρχουν σήμερα εκδόσεις εργοστασιακές με καύσιμο LPG και CNG, όπου παρατηρούνται καταναλώσεις μικρότερες κατά 1 - 2 λίτρα από αυτήν της βενζίνης στο ίδιο όχημα, μιλάμε για εκδόσεις bipower. Τι συμβαίνει λοιπόν ?
Μιά καλή εξήγηση, περισσότερο από προφανής η οποία συμφωνεί βεβαίως με τον βασικό πυρήνα της αμφισβήτησης που διατυπώνεις, είναι ότι ο κατασκευαστής του κινητήρα έχοντας αναπτύξει στην έρευνα από το επίπεδο των υλικών και του σχεδιασμού μέχρι το επίπεδο των εργοστασιακών δοκιμών, χιλιάδες λεπτομέρειες μέχρι να παραδώσει σε κατανάλωση το προϊόν του. Και φυσικά έχει ξοδέψει ετατομύρια δολάρια σε μηχανικούς, υλικά, τροποποιήσεις, εξέλιξη, δοκιμές, πατέντες και ων ουκ έστι ....
Εμείς λοιπόν τι κάνουμε ? τοποθετούμε στο όχημα ένα σύστημα και επιμένουμε να ξοδεύσουμε λιγότερα, να δουλεύει τέλεια, να έχουμε δώσει όσο γίνεται λιγότερα και από πάνω είμαστε και σίγουροι ότι έχουμε κάνει το καλύτερο !!
Στο δικό μου αυτοκίνητο, όχι niva, τοποθετήθηκε το σύστημα που πρότεινε ο κατασκευαστής - από την έκδοση bipower - ήρθε με τον εγκέφαλο που τοποθετεί εκείνος και μάλιστα προρυθμισμένος ανάλογα με τα χιλιόμετρα που ζήτησε να γνωρίζει. Το αποτέλεσμα είναι ότι καταναλώνει 0,1 - 0,5 λίτρα λιγότερο στην ίδια χρήση.

Όλα τα παραπάνω, για να μην παρεξηγηθώ, έχουν ένα και μόνο νόημα. Η θεωρία βρίσκει σωστή εφαρμογή, όταν συντρέχουν μιά σειρά πρυποθέσεις όπως προανέφερα τέλειας εγκατάστασης, εξελιγμένου κινητήρα, άριστη κατάσταση κινητήρα πάντα - πρίν και μετά. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις θα πρέπει στον χρήστη να είναι αρκετό το ότι του κοστίζει λιγότερο. Σίγουρα όμως δεν αλλάζει η θεωρία επειδή έχουμε έναν κινητήρα παλαιάς τεχνολογίας, απλό, στιβαρό, αξιόπιστο και με χαρακτήρα οικονομικό, σαν εκείνο του niva.

Θέμελης
φίλος μα και εχθρός του καλού είναι το καλύτερο !
Άβαταρ μέλους
Θέμελης
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφη: Σάβ 20 Σεπ, 2008 7:02 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό vagelis 57 την Παρ 11 Μάιος, 2012 4:58 pm

Ετσι οπως το θετεις δεν μπορω παρα να συμφωνησω στην ουσια ομως ποσοι απο εμας το εχουν εφαρμοσεικαι σε ποια αυτοκινητα εδω λες στον αλλο ενα καλο συστημα εχει π.χ 800 ευρω και σε κοιταει λες και του εβρισες την μανα,και εσυ μου λες θεμη για συστηματα διπλης λειτουργιας τελως παντων τα συστηματα τα κοινα 4ης γενιας με πνευμονα για να μην μακριγορουμε ειναι 1-2 λιτρα πιο πανω απο την βενζινη ετσι ξερω οσο καλα και να ειναι ρυθμισμενα και αυτα εχουμε βαλει ολοι μας και συ μαζι στο νιβα σου.
(vagelis athanasiadis)
vagelis 57
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: Πέμ 09 Φεβ, 2012 6:27 pm

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό filipposk21 την Παρ 22 Ιουν, 2012 12:08 pm

επειτα απο 800 χιλιομετρα λειτουργιας του αυτοκινητου με υγραεριο χωρις κανενα απολυτως προβλημα το λαμπακι του check engine κοσμει το καντραν μου...ο λογος ο γνωστος σε πολους.πτωχο μιγμα....στην τελευταια διαδρομη πρωτου αναψει το λαμπακι παρατηρησα στο αυτοκινητο ενα ασυνηθιστο "πνιξιμο" κυριως κατα το ξεκινημα απο σταση επειτα ακολουθησε το λαμπακι !συνεδεσα λοιπον το αυτοκινητο στο διαγνωστικο αναγνωριστηκε η βλαβη και διαγραφηκε..τωρα λοιπον το αυτοκινητο δουλευει κανονικα....ουτε πνιξιμο ουτε κανενα προβλημμα.....στους υπολοιπους που ειχαν το ιδιο θεμα με το πτωχο μιγμα το αυτοκινητο δουλευε κανονικα?
Άβαταρ μέλους
filipposk21
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 73
Εγγραφη: Πέμ 15 Μάιος, 2008 9:18 pm
Τοποθεσια: μενιδι

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Δημοσίευσηαπό ncostis την Σάβ 23 Ιουν, 2012 3:50 pm

Filippos.

Εγώ ε΄χω την ενδειξη φτωχό μείγμα αλλά και πλούσιο μείγμα στο διαγνωστικό διαρκώς. Μια χαρά πάει φτου φτου.
Και παέι εδώ και πολλάαααα χρόνια με υγραέριο.

Νίκος
Aν θές να πας μπροστά στη ζωή... πήγαινε πίσω και πάρε φόρα.
-------------------------------------------------------------
http://www.radio.a33.gr dj loco (εγώ δηλαδής) --- http://www.taiji.gr (πάλι εγώ δηλαδής)
Άβαταρ μέλους
ncostis
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 486
Εγγραφη: Κυρ 27 Δεκ, 2009 9:51 pm
Τοποθεσια: Κυψέλη, Αθήνα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Μηχανικές - Ηλεκτρικές Βελτιώσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης