ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ - ΡΟΠΗ

Συντονιστής: Moderators

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ - ΡΟΠΗ

Δημοσίευσηαπό ingor την Παρ 01 Ιουν, 2007 9:08 pm

Παιδιά καλησπέρα.

Θέλω να ρωτήσω πως μπορεί κάποιος να ανεβάσει ιπποδύναμη και ροπή σε ένα 1.600αρι.

Έχει διαφορικά 1.7 και καρμπυρατέρ WEBER.

Κεντρικό διαφορικό 1.600.

ΦΙΛΙΚΑ
ingor
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 14
Εγγραφη: Δευτ 05 Φεβ, 2007 12:30 pm
Τοποθεσια: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xalk την Σάβ 02 Ιουν, 2007 12:59 pm

...γιατί δεν ξαναβαζεις τα διαφορικά του 1600 για αρχή?
Άβαταρ μέλους
xalk
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 880
Εγγραφη: Τρί 27 Σεπ, 2005 9:33 pm

Δημοσίευσηαπό ingor την Σάβ 02 Ιουν, 2007 3:01 pm

Είχαν αρπάξει.
Ειδικά το πίσω ήταν χάλια.
Έτσι όπως είναι δεν παίρνει τίποτα;

Δεν έχει αλλάξει τελικές. Επειδή κάποια στιγμή θα κατέβει μοτέρ ρωτάω τι να κάνω για να του δώσω λίγο παραπάνω ιπποδύναμη & ροπη.
Αν βέβαια γίνεται;
ingor
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 14
Εγγραφη: Δευτ 05 Φεβ, 2007 12:30 pm
Τοποθεσια: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost την Σάβ 02 Ιουν, 2007 3:05 pm

http://ladanivaclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1421

http://ladanivaclub.gr/forum/viewtopic.php?t=137

Δες αυτά εδώ και μετά αποφάσισε!!
Εγώ σου προτείνω να βάλεις ποιο κοντά διαφορικά και από το 1600!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Εικόνα
(OFD F-130)
Άβαταρ μέλους
xristost
Moderator
 
Δημοσ.: 4154
Εγγραφη: Δευτ 22 Νοέμ, 2004 9:14 pm
Τοποθεσια: ζεφυρι

Δημοσίευσηαπό ingor την Σάβ 02 Ιουν, 2007 3:57 pm

EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ.

ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΜΑΚΡΙΑ.
ΑΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΕΙΝΑΙ 11/43 ΜΕ ΣΧΕΣΗ 3.9;;;;;;;;;
ingor
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 14
Εγγραφη: Δευτ 05 Φεβ, 2007 12:30 pm
Τοποθεσια: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost την Σάβ 02 Ιουν, 2007 3:58 pm

Σωστα!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Εικόνα
(OFD F-130)
Άβαταρ μέλους
xristost
Moderator
 
Δημοσ.: 4154
Εγγραφη: Δευτ 22 Νοέμ, 2004 9:14 pm
Τοποθεσια: ζεφυρι

Δημοσίευσηαπό ingor την Σάβ 02 Ιουν, 2007 3:58 pm

xristost έγραψε:http://ladanivaclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1421

http://ladanivaclub.gr/forum/viewtopic.php?t=137

Δες αυτά εδώ και μετά αποφάσισε!!
Εγώ σου προτείνω να βάλεις ποιο κοντά διαφορικά και από το 1600!!!




KAI AΠΟ ΤΕΛΙΚΕΣ ΤΙ ΛΕΝΕ;
ingor
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 14
Εγγραφη: Δευτ 05 Φεβ, 2007 12:30 pm
Τοποθεσια: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost την Σάβ 02 Ιουν, 2007 4:10 pm

Με τον κινητήρα του 1600 δεν έχει μεγάλες τελικές.
Πρέπει να έχει τα 100κμ με 5000 στροφές και τεσσαρι κιβώτιο.
Αν βάλεις το σασμαν του 1700 και με την πέμπτη θα έχεις γύρο στις 5100 τα 120 κα. Αλλά όχι παραπάνω και όχι για πολύ ώρα!!
Δηλαδή δεν ταξιδεύεις με αυτά τα χιλ. .Πας άνετα με 100-110 κμ!
:lol:
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Εικόνα
(OFD F-130)
Άβαταρ μέλους
xristost
Moderator
 
Δημοσ.: 4154
Εγγραφη: Δευτ 22 Νοέμ, 2004 9:14 pm
Τοποθεσια: ζεφυρι

Δημοσίευσηαπό ingor την Σάβ 02 Ιουν, 2007 5:56 pm

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΚΕΤΗ ΚΟΥΡΑΣΗ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.

ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ Η ΝΑ ΕΒΑΖΑ ΠΙΟ ΜΠΟΜΠΕ ΜΠΙΣΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΜΠΙΕΛΕΣ.

ΤΙ ΛΕΣ; ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ Η ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ;

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΡΙΣΜΑ.
ΑΛΗΘΕΥΕΙ; ΑΞΙΖΕΙ;

ΦΙΛΙΚΑ
ingor
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 14
Εγγραφη: Δευτ 05 Φεβ, 2007 12:30 pm
Τοποθεσια: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GEORGE25 την Σάβ 02 Ιουν, 2007 11:15 pm

το τουρμπισμα δεν θα σε βοηθιση καθολου στα χοματηνα
ηδικα αν θες να κανης και καμια βουτια αστα!!!
Το κατσικακη μου!!!
Άβαταρ μέλους
GEORGE25
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 41
Εγγραφη: Παρ 27 Οκτ, 2006 6:14 pm
Τοποθεσια: lyubimets

Δημοσίευσηαπό xristost την Κυρ 03 Ιουν, 2007 3:39 pm

ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ Η ΝΑ ΕΒΑΖΑ ΠΙΟ ΜΠΟΜΠΕ ΜΠΙΣΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΜΠΙΕΛΕΣ.

ΤΙ ΛΕΣ; ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ Η ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ;


Τίποτα το σπουδαίο δεν θα κερδίσεις που να αξίζει αυτήν την μετατροπή αλλά και τα χρήματα της.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΡΙΣΜΑ.
ΑΛΗΘΕΥΕΙ; ΑΞΙΖΕΙ;



Αυτά τα πράγματα να τα ξεχάσεις !!.
Και να πετύχει η μετατροπή σε τουρμπο τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη δεν θα το αντέξουν.

Το νιβα μας είναι μέχρι τα 100-110 αλόγα με συντηρητική οδήγηση με τα ιδία μηχ. Μέρη!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Εικόνα
(OFD F-130)
Άβαταρ μέλους
xristost
Moderator
 
Δημοσ.: 4154
Εγγραφη: Δευτ 22 Νοέμ, 2004 9:14 pm
Τοποθεσια: ζεφυρι

Δημοσίευσηαπό GEORGE25 την Κυρ 03 Ιουν, 2007 10:38 pm

ναι αλλα αυτα τα 100-110 αλογα πος τα βαζης?
εκτος βεβεα απο ενα μεγαλο τρειλερ πισο :lol: :lol: :lol:
Το κατσικακη μου!!!
Άβαταρ μέλους
GEORGE25
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 41
Εγγραφη: Παρ 27 Οκτ, 2006 6:14 pm
Τοποθεσια: lyubimets

Δημοσίευσηαπό xalk την Δευτ 04 Ιουν, 2007 12:53 am

...αλλάζεις μηχανή :roll:
Άβαταρ μέλους
xalk
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσ.: 880
Εγγραφη: Τρί 27 Σεπ, 2005 9:33 pm

Δημοσίευσηαπό tsep την Δευτ 04 Ιουν, 2007 6:31 am

για να παρεις δυναμη η καλυτερη δουλεια που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις ενα αλλο μοτερ
σε ατιθετη περιπτωση πρεπει να λυσης το συγκεκριμενο μοτερ να αλλαξης μεταλα ελατηρια να αλλαξης συμπιεση και να παιξης λιγο με τα ζιγκλερ γι ανα παρει ςκατι λιγο

αυτα που εγραψες για πιστονια και μπιελες ειναι για λυσης που δεν εχουν να κανουν με το συγκεκριμενο μοτερ και την χρηση του
Άβαταρ μέλους
tsep
Moderator
 
Δημοσ.: 3965
Εγγραφη: Δευτ 19 Σεπ, 2005 6:08 pm
Τοποθεσια: Mosxato

Δημοσίευσηαπό microbe την Δευτ 04 Ιουν, 2007 8:29 am

Αυτό εδώ μήπως κάνει τίποτα???
http://www.rotrex.zantalis.com/
microbe
 
Δημοσ.: 238
Εγγραφη: Πέμ 15 Σεπ, 2005 11:11 am
Τοποθεσια: Rock me baby......

Επόμενο

Επιστροφή στην Μηχανικές - Ηλεκτρικές Βελτιώσεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης